آذرماه نسبتاً آرام در قرچک، پوشش 85 مورد حوادث توسط آتش نشانی قرچک

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرنگاران/تهران مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: تعداد 85 مورد انواع حوادث طی آذر ماه سال جاری در قرچک رخ داده که توسط نیروهای سازمان پوشش داده است.

آذرماه نسبتاً آرام در قرچک، پوشش 85 مورد حوادث توسط آتش نشانی قرچک

داود مهدیزاده شامگاه چهارشنبه 3 دس ماهددر این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش نشانان در این مدت به 26 مورد حوادث آتش سوزی و 59 مورد عملیات امداد و نجات و بازدید های ایمنی که در این شهرستان به وقوع پیوسته اعزام شده اند.

وی گفت: بیشترین آمار حوادث با 15 مورد مربوط به حوادث محبوسین در آسانسور و اماکن مختلف بوده است، همچنین تعداد 7 مورد آتش سوزی منازل مسکونی، 3 مورد آتش سوزی واحد های تجاری، 11 مورد زنده گیری حیوانات و 5 مورد آتش سوزی وسایل نقلیه نیز در این ماه عملیاتی شده است.

مهدیزاده با بیان این اغلب آتش سوزی های منازل و واحد های صنعتی و تجاری بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی رخ می دهد، اظهار کرد: هر سه مورد آتش سوزی رخ داده در واحد های تجاری به علت استفاده از پیک نیک برای گرمایش و انتقال حرارت به وسایل مجاور بوده که با استفاده از وسایل استاندارد برای گرم کردن محیط، قطعاً حادثه ای رخ نمی داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک در پایان بر لزوم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی تاکید کرده و به شهروندان توصیه کرد: با توجه به ورود سامانه های بارشی و سرد به کشور و منطقه، از درزبندی کامل منازل خودداری کرده و راه های تامین هوای تازه برای وسایل گرمایشی را مسدود نکنند، چرا که باعث بروز مسمومیت با گاز منوکسید کربن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 345

به "آذرماه نسبتاً آرام در قرچک، پوشش 85 مورد حوادث توسط آتش نشانی قرچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرماه نسبتاً آرام در قرچک، پوشش 85 مورد حوادث توسط آتش نشانی قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید