آمریکا رکورددار قربانیان کرونا شد ، 131 آمریکایی جان باختند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور بیش از پنجاه وهفت هزار نفر در یک روز افزایش داشته است.

آمریکا رکورددار قربانیان کرونا شد ، 131 آمریکایی جان باختند

همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده باز هم رکورد جدیدی را ثبت کرد.

برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 57236 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 687 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 2،837،189 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 131،485 تن افزایش یافت.

خبرهای مربوط به کرونا را از اینجا بخوانید

-

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه جانز هاپکینز از شمار مبتلایان و جان باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی بعضی ایالت های آمریکا از جمله نیویورک به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی گردد.

پیش از این رئیس مؤسسه بهداشت جهانی دانشگاه هاروارد پیش بینی کرد که تعداد قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا ظرف سه ماه آینده و تا ماه سپتامبر به 200 هزار نفر برسد.

آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا نیز بامداد امروز هشدار داد: آنچه که ما در چند روز گذشته مشاهده نموده ایم افزایش ناگهانی مبتلایانی بوده که از بدترین [آمار] افزایش [مبتلایانی] که ما دیده ایم فراتر است. این خبر خوبی نیست. ،فارس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 43

به "آمریکا رکورددار قربانیان کرونا شد ، 131 آمریکایی جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا رکورددار قربانیان کرونا شد ، 131 آمریکایی جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید