برگزاری اعتراضات خشونت بار ضد قواعد کرونایی در برلین

به گزارش کیوسک خبری آشنا، شهروندان آلمانی روز شنبه با وجود ممنوعیت برگزاری اعتراضات به خیابان ها آمدند و اعتراضات ضد قواعد کرونایی را برگزار کردند که به درگیری هایی بین پلیس و معترضان منجر شد.

برگزاری اعتراضات خشونت بار ضد قواعد کرونایی در برلین

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آر ان دی آلمان، در روز شنبه با وجود ممنوعیت برگزاری تجمعات چندین تجمع اعتراضی با هزاران شرکت نماینده در برلین مرکز آلمان برگزار گردید.

پلیس با تعداد زیادی نیرو در محل برگزاری تجمعات حاضر بود. تا بعد از ظهر روز شنبه 36 معترض از طرف نیروهای پلیس موقتا دستگیر شدند.

چندین حمله از طرف معترضان به نیروهای پلیس شکل گرفت که در جریان آن یک نیروی پلیس زخمی شد. بیشتر معترضان بدون ماسک بودند و فاصله گذاری ها را رعایت نمی کردند. از بالگردهای پلیس برای آنالیز آشفتگی ها و هرج و مرج ها در جریان اعتراضات استفاده می شد و بخش های زیادی از منطقه ها دولتی به وسیله نیروهای پلیس حصار کشی شد.

حدود 2 هزار پلیس در محل تجمعات حاضر بودند و و بعضی نیروهای پلیس کمکی هم از بادن - وورتمبرگ، نیدرزاکسن، بایرن و زاکسن هم به برلین آمده بودند.

از چند روز پیش بعضی گروه ها برای برگزاری این تجعمات فراخوان زده بودند. حدود یک سال پیش در 29 آگوست سال 2020 هم ده ها هزار نفر در برلین علیه محدودیت های کرونایی اعتراض کردند و به ساختمان مجلس آلمان حمله کردند که انتشار تصاویر مربوط به این اعتراضات و آشوب ها در سطح بین المللی اعتبار آلمان را خدشه دار کرد.

پلیس در اعتراضات امروز کوشش کرد تا معترضان را پراکنده کند. معترضن کوشش می کردند از حصارهایی که از طرف نیروهای پلیس ایجاد شده بود عبور نمایند که پلیس از این مسئله جلوگیری کرد.

این اعتراضات قرار است امروز هم هم ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 721

به "برگزاری اعتراضات خشونت بار ضد قواعد کرونایی در برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اعتراضات خشونت بار ضد قواعد کرونایی در برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید