تشدید نظارت های کرونایی بر اماکن عمومی در شاهرود

به گزارش کیوسک خبری آشنا، فرماندار شاهرود از تشدید نظارت های کرونایی بر تردد خودرو ها، پارک ها و فروشگاه های زنجیره ای این شهرستان اطلاع داد.

تشدید نظارت های کرونایی بر اماکن عمومی در شاهرود

به گزارش از ، ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود در ستاد مقالبه با کرونا شهرستان شاهرود گفت: نیروی انتظامی باید بر ورودی های شهر در سرچشمه و میدان الغدیر و 2 محل دیگر کنترل ویژه ای داشته باشد.

او با بیان اینکه به رغم نصب بنر و نوارکشی، بعضی پارک ها در شب محل تجمع هستند گفت: براساس آنالیز ها بخش زیادی از تجمعات در پارک ها از زمان قبل از افطار است بنابراین باید یک ربع قبل از افطار تا یک ساعت بعد از اذان برق تمامی پارک ها خاموش گردد تا از تجمع جلوگیری گردد.

به گفته فرماندار شاهرود، در این بازه زمانی خاموشی برق پارک ها، ماشین های آتش نشانی در چهار نقطه پرترافیک پارک ها با چراغ های روشن مستقر شوند.

جلالی با بیان اینکه در موضوع جریمه ها باید جدی بود اضافه نمود: تمامی واحد های مجاز فعالیت گروه یک که خدمات می دهند مکلف هستند در ورودی مغازه خود یک روبان قرمز نصب نمایند، خدمات و کالای خود را در قالب سفارش از پشت درب مغازه تحویل مشتری دهند.

فرماندار شاهرود توضیح داد: در فروشگاه های زنجیره ای یک نفر مستقر در ورودی به کسانی که ماسک ندارند، ماسک تحویل داده و مواد ضدعفونی نماینده به دستان مشتری بزنند.

او با بیان اینکه 24 فروشگاه زنجیره ای در شاهرود فعال هستند، اضافه نمود: در ساعات پرتردد در فروشگاه های زنجیره ای فرد مستقر جلوی درب از ازدحام مشتریان جلوگیری نموده و با نوبت دهی مشتریان را به داخل فروشگاه راهنمایی کند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 564

به "تشدید نظارت های کرونایی بر اماکن عمومی در شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت های کرونایی بر اماکن عمومی در شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید