شرح باشگاه پرسپولیس در خصوص کمپینی که خبرساز شده است

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: آغاز همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیلها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت که بی شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش بینی است. اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می داند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر گردد:

شرح باشگاه پرسپولیس در خصوص کمپینی که خبرساز شده است

اول: پرسپولیس بدون اغراق معروف ترین والبته محبوب ترین برند در ایران است؛ نامی که می تواند در مشارکت با کسب وکارهای خرد موجب رونق و اعتبار ایشان گردد. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.

دوم: هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اینستاگرام به آن می پیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

سوم: در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت نموده اند نهایت دقت اجرا شده تا شان و منزلت نام عظیم پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ گردد. با این وجود دنبال کردن پیجهای اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار دریافت ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویس ها و محصولات ارائه شده نمی باشد. بنابراین راستی آزمایی این صفحات و نیز استفاده از خدمات آنها با طرفداران و دنبال کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 40

به "شرح باشگاه پرسپولیس در خصوص کمپینی که خبرساز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح باشگاه پرسپولیس در خصوص کمپینی که خبرساز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید