جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی وقوع تصادف در بزرگراه فداییان اسلام اطلاع داد.

جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: ساعت 23:19 دقیقه شب گذشته، یکم اردیبهشت ماه، حادثه تصادفی در جهت شمال به جنوب بزرگراه فداییان اسلام، پیش از اتوبان بعثت به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری لیفان که راننده اش آقایی حدودا 63 ساله بود به هنگام حرکت به دلایل نامعینی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخوردنموده است. ظاهراً کامیون کنار خیابان متوقف بوده است که این حادثه رخ می دهد. شدت حادثه آنقدر شدید بود که خودرو لیفان تقریبا مکوششی شده بود.

ملکی اظهار کرد: زمانی که نیرو ها به محل رسیدند راننده که به شدت دچار مصدومیت شده بود داخل خودرو محبوس بود. به همین دلیل آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل عملیات رهاسازی فرد را شروع کردند. عوامل راهور و اورژانس نیز در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: پس از مدتی کوشش آتش نشانان این فرد را از داخل خودرو خارج نموده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. متاسفانه معین شد راننده که تنها سرنشین خودرو بود بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به تحویل محل به عوامل پلیس راهور گفت: علت حادثه از سوی عوامل پلیس راهور آنالیز خواهد شد. آتش نشانان ساعت 00:21 بامداد محل را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

وی اضافه کرد: از رانندگان محترم تقاضا میکنم که به هنگام تردد در ساعات پایانی شب با احتیاط بیشتری رانندگی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 551

به "جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید