حق تراکتور حضور در فینال است

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: تراکتور حداقل این است که در فینال باشد.

حق تراکتور حضور در فینال است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، ساکت الهامی سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور با نفت مسجد سلیمان در تبریز گفت: تیمی که در جام حذفی تا این مرحله بالا آمده است بدون شک تیم خوبی است و ما فردا کار سختی در پیش داریم.

وی در مورد تیم نفت مسجد سلیمان نیز گفت: این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و تیم ضعیفی نیست و توانایی زیادی دارد. به مجموعه تیم نفت مسجد سلیمان و تارتار تبریک می گویم که تیم خوبی ساخته است.

سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه بازی در این مرحله بسیار سخت است، افزود: هر چهار تیمی در مرحله نیمه نهایی حضور دارند از تیم های خوب کشورمان هستند و کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه جام حذفی جای ریسک و جبران نیست، افزود: همه چیز در 90 دقیقه یا وقت اضافه و پنالتی مشخص می گردد و برای همین همه تمهیدات را در نظر گرفته ایم. برای اینکه حضورمان در آسیا را 100 درصد کنیم از هر لحاظ آماده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تا همین جا هم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند ولی مطمئنم هر دو تیم بازی خوبی را ارائه می نمایند، ادامه داد: ما کوشش می کنیم تا پیروز شویم و به فینال برسیم. حق تراکتور حداقل این است که در فینال باشد.

الهامی در مورد شرایط داوری ها نیز اظهار کرد: هرچند ناملایمات زیاد دیده ایم اما از کمیته داورانم سازمان لیگ خواهش می کنیم که ما دوباره متضرر نشویم. امیدوارم هر تیمی که مستحقش است پیروز گردد و حق به حقدار برسد.

بازی دو تیم تراکتور و نفت مسجدسلیمان در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 19:30 روز سه شنبه در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برگزار می گردد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 139

به "حق تراکتور حضور در فینال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق تراکتور حضور در فینال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید