خبرنگاران ریزش کوه باعث مسدود شدن جاده قدیم اندیمشک-پل زال شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، اندیمشک-خبرنگاران- ریزش کوه در جاده قدیم اندیمشک - پل زال برای دقایقی سبب مسدود شدن این محور شد.

خبرنگاران ریزش کوه باعث مسدود شدن جاده قدیم اندیمشک-پل زال شد

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان اندیمشک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت:این حادثه ساعتی قبل در منطقه گورحسنعلی رخ داد و سبب مسدود شدن راستا شد.

پیمان جهانگیری اضافه کرد:گروههای ویژه راهدای و دستگاههای امدادی به سرعت به منطقه اعزام شدند و پس از 45 دقیقه نسبت به پاکسازی و بازگشایی راستا اقدام کردند و هم اکنون تردد در این راستا در حال انجام است.

وی ضمن هشدار به رانندگان عبوری از این محور گفت:با توجه به حجم بارندگی اخیر در منطقه ، توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی همچنین رعایت احتیاط در تردد در جاده های بخش الوار اندیمشک ضروری است.

فرماندار اندیمشک از روستائیان ، کشاورزان ، دامداران و عشایر خواست با توجه به بارندگی پیش بینی شده در ساعات آینده از تردد و اقامت در حریم رودخانه های این شهرستان خودداری کنند.

وی گفت:باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی ، تمهیدات لازم برای مهار سیلاب احتمالی همچنین ذخیره نزولات آسمانی پیش بینی شده است.

جهانگیری از مدیران عامل سدهای کرخه و دز نیز خواست شرایط را مدیریت و کنترل کنند.

وی اضافه کرد:کشاورزان ، دامپروران و افرادی که به هر دلیل به صورت غیر قانونی از حریم رودخانه ها و مخازن بهره برداری می کنند باید هشدارهای لازم در این خصوص را جدی بگیرند.

جهانگیری از آمادگی دستگاههای اجرایی شهرستان اندیمشک برای کنترل شرایط در صورت سیلاب احتمالی خبر داد و از دستگاه های اجرایی خواست نسبت به برقراری کشیک شبانه روزی اقدام کنند.

بارندگی در شهرستان اندیمشک از جمعه شب آغاز شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 275

به "خبرنگاران ریزش کوه باعث مسدود شدن جاده قدیم اندیمشک-پل زال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ریزش کوه باعث مسدود شدن جاده قدیم اندیمشک-پل زال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید