خبرنگاران هشت هزار بازدید از جایگاههای سوخت کرمانشاه انجام شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه سال جاری حدود هشت هزار بازدید از صندلی های سوخت استان توسط کارشناسان منطقه انجام شد، گفت: در این بازدیدها، همه صندلی ها از استانداردهای لازم برخوردار بودند.

خبرنگاران هشت هزار بازدید از جایگاههای سوخت کرمانشاه انجام شد

فریدون یاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بازدید از صندلی ها به صورت مرتب و ماهانه انجام می گردد، اضافه نمود: بازدید و کالیبراسیون و صدور گواهینامه 330 دستگاه نفکش نیز در این مدت اجرا شده است.

وی سوخت رسانی مطلوب از نظر کمی و کیفی را از اولویت های منطقه کرمانشاه بیان و توضیح داد: در بازه زمانی یادشده بیش از یک هزار بار بر نحوه توزیع سوخت خانوارهای نفت سفید سوز نیز نظارت شده است.

یاسمی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف نمایندگان و ارایه خدمات بهتر به مردم، هر سه ماه یکبار فرآیند سوختگیری از زمان تخلیه فرآورده های نفتی در صندلی تا زمان تحویل به خودرو از نظر کمی و کیفی مورد بازدید و پایش قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه نقص یا مشکل به مسوول صندلی اعلام و تا برطرف نقص، مورد پیگیری قرار می گیرد.

157 باب صندلی سوخت در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد 76 باب صندلی سوخت سی ان جی است.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 14 شهرستان، 86 دهستان و 2 هزار و 595 آبادی دارد و 2.4 درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد 75 درصد در نقاط شهری و 25 درصد در نقاط روستایی زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 320

به "خبرنگاران هشت هزار بازدید از جایگاههای سوخت کرمانشاه انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشت هزار بازدید از جایگاههای سوخت کرمانشاه انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید