خبرنگاران کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در نیمه شمالی کشور از روز یکشنبه

به گزارش کیوسک خبری آشنا، تهران - خبرنگاران - کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا 5 تا 8 درجه از روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور کاهش خواهد یافت که این پدیده تا روز سه شنبه خواهد داشت.

خبرنگاران کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در نیمه شمالی کشور از روز یکشنبه

به گزارش روز آدینه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی اضافه کرد: امروز در مناطقی از شمال غرب کشور، غرب و دامنه زاگرس شمالی بارش باران، رعد و برق و باد را پیش بینی می کنیم؛ ضمن اینکه در سواحل غربی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی امکان دارد که بارش پراکنده رخ دهد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه بعضی از مناطق شمال غرب، دامنه البرز مرکزی و شرق شاهد رعد و برق و در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور شاهد بارش به صورت پراکنده خواهیم بود.

رفیعی اعلام نمود: از اواخر روز یکشنبه تا سه شنبه بر شدت بارش ها در سواحل خزر و شمال غرب کشور اضافه کرده می گردد و در مناطقی از غرب کشور، مرکز، شمال شرق، دامنه های جنوبی البرز و همین طور ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی بارش پراکنده و گاهی رعد و برق به همراه وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشوری گفت: از نظر شرایط دمایی از روز یکشنبه تا سه شنبه در نوار شمالی کشورمان دمای هوا بین 5 تا 8 درجه کاهش پیدا می نماید.

رفیعی درباره شرایط آب و هوای تهران اعلام کرد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی به همراه وزش باد خواهد بود و حداکثر دمای امروز تهران به 28درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 178

به "خبرنگاران کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در نیمه شمالی کشور از روز یکشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در نیمه شمالی کشور از روز یکشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید