رایزنی ایران و روسیه پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرگزاری خبرنگاران- هیات های مذاکره کننده ایران و روسیه پیش از ظهر امروز و پیش از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در گراند هتل وین ملاقات و مصاحبه کردند.

رایزنی ایران و روسیه پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، نشست کمیسیون مشترک برجام شامگاه امروز به وقت ایران با حضور نمایندگان ایران و گروه 1+4 (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گراند هتل وین برگزار می گردد.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست نشست بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

قرار است بعد از خاتمه این نشست؛ هیات های شرکت کننده برای مشورت های بیشتر راهی پایتخت های خود شوند.

اولیانوف رایزنی با ایران را سازنده توصیف کرد

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین با اشاره به توئیت غریب آبادی در صفحه توئیتر خود نوشت:

نشست بسیار خوب و سازنده ای (بین ایران و روسیه) صورت گرفت. گفتگو هایی داشتیم و رویکردهایمان را در خصوص بعضی مسائل تحت آنالیز در مذاکرات وین بر سر برجام معین کردیم.

کاظم غریب آبادی نماینده و سفیر ایران در وین پیشتر در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت رایزنی های دوجانبه دیگری بین ایران و روسیه در گرند هتل پیش از نشست کمیسیون مشترک برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 617

به "رایزنی ایران و روسیه پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی ایران و روسیه پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید