رسول پناه: سعی می کنیم پول برانکو را تا 16 مرداد بدهیم، تا یکی، دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تعیین می شوند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این باشگاه مطالبات برانکو ایوانکوویچ را تا خاتمه مهلت مقرر پرداخت کند.

رسول پناه: سعی می کنیم پول برانکو را تا 16 مرداد بدهیم، تا یکی، دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تعیین می شوند

به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه درباره بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهارداشت: همانطور که من و گل محمدی تاکید نموده ایم، هدف ما حفظ اسکلت تیم است. مخصوصاً حفظ ترابی و بشار رسن که انشالله در سرانجام فصل همکاری با آنها را ادامه خواهیم داد.

وی که با برنامه اخبار ورزشی شبکه سه سیما صحبت می کرد مورد اینکه گفته می گردد بعضی از بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد خارجی دارند، گفت: بازیکنان پرسپولیس بازیکنان عظیمی هستند و پیشنهادات زیادی دارند، اما سیاست ما حفظ شاکله تیم است.

رسول پناه در پاسخ به این پرسش که چه زمانی ترکیب هیئت مدیره باشگاه کامل خواهد شد؟ عنوان نمود: این موضوع در حوزه اختیارات مجمع است اما تا جایی که به ما اطلاع دادند قرار است تا یکی، دو هفته آینده اعضا جدید هیئت مدیره تعیین شوند.

وی در مورد بدهی های باشگاه پرسپولیس نیز شرح داد: بعد از اتفاقاتی که در اواخر سال گذشته پیش آمد، هیئت مدیره و مدیریت باشگاه درآمدهای پایدار ایجاد کرد و بیشتر مسائل حل شد. اکنون مهمترین دغدغه پرداخت پول برانکو است که ان شالله سعی می کنیم این پول را هم تا روز مقرر پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش این باشگاه تا چه زمانی فرصت برای پرداخت پول برانکو را دارد؟ گفت: ما تا 6 آگوست (16 مرداد) فرصت داریم. تا الان هم بخشی از این پول را آماده نموده ایم اما شما می دانید پرسپولیس تیم عظیمی است و هزینه های سنگینی دارد. سعی می کنیم مسائل را رفع کنیم و مشکل عظیم را هم که پول برانکو است، پرداخت کنیم. همانطور که گفتم تا حدودی هم پول را آماده نموده ایم و سعی می کنیم مابقی آن را هم تا 16 مرداد آماده کنیم.

رسو ل پناه: پاداش قهرمانی پرسپولیس در سرانجام فصل پرداخت می گردد، بشار را حتماً نگه می داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 76

به "رسول پناه: سعی می کنیم پول برانکو را تا 16 مرداد بدهیم، تا یکی، دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تعیین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: سعی می کنیم پول برانکو را تا 16 مرداد بدهیم، تا یکی، دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تعیین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید