روئدا گزینه نخست جانشینی کی روش بود

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال کلمبیا بالاخره هفته گذشته بود که تکلیف سرمربیگری تیم ملی این کشور را معین و رینالدو روئدا را به عنوان جانشین کارلوس کی روش انتخاب کرد.

روئدا گزینه نخست جانشینی کی روش بود

کی روش در پی کسب دو باخت متوالی مقابل اروگوئه و اکوادور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 از سرمربیگری کلمبیا کنار رفت. فدراسیون کلمبیا در نهایت با رینالدو روئدا که سرمربی شیلی بود، به توافق رسید.

رامون خسورون رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا بعد از انتخاب روئدا گفت: قرارداد رینالدو تا خاتمه جام جهانی 2022 است ولی اگر او خوب عمل می نماید، این قرارداد می تواند تا سال 2026 تمدید گردد. اولین ماموریت سرمربی آماده سازی تیم برای بازی های تیم کلمبیا در ماه مارس است.

خسورون درباره اینکه فدراسیون کلمبیا چطور پیروز شد رضایت فدراسیون شیلی را برای جدایی رینالدو بگیرد، توضیح داد: ما به فدراسیون شیلی هیچ پولی ندادیم. این توافق فاقد مسئولیت اقتصادی برای ما بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا با بیان اینکه تیم ملی این کشور برای صعود به جام جهانی شانس دارد، گفت: هدف ما صعود به جام جهانی است و با کار خوب می توان به این هدف رسید. رینالدو نخستین گزینه ما بعد از جدایی کی روش بود. اسامی دیگری هم وجود داشت ولی برای انتخاب روئدا توافق کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 384

به "روئدا گزینه نخست جانشینی کی روش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روئدا گزینه نخست جانشینی کی روش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید