عراق، الکاظمی وارد اقلیم کردستان شد، نشست قریب الوقوع اعضای مجلس با نخست وزیر درباره اخراج آمریکایی ها

به گزارش کیوسک خبری آشنا، نمایندگان مجلس عراق خبر دادند که احتمالا نشست قریب الوقوعی با حضور نخست وزیر این کشور درباره پرونده های مختلف از جمله خروج آمریکایی ها داشته باشند.

عراق، الکاظمی وارد اقلیم کردستان شد، نشست قریب الوقوع اعضای مجلس با نخست وزیر درباره اخراج آمریکایی ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سایت المعلومه، تعدادی از نمایندگان مجلس عراق خاطرنشان کردند که احتمالا نشست قریب الوقوعی با مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور خواهند شد تا در خصوص پرونده های مختلفی از جمله خروج آمریکایی ها از عراق، تجاوزات ترکیه و مبالغ ارائه شده به اقلیم کردستان صحبت نمایند.

علی سعدون نماینده ائتلاف سائرون خاطرنشان کرد که دولت به وعده های خود در خصوص ارائه طرح اصلاحات مالی عمل ننموده است.

وی اشاره نمود که این طرح شامل اقدامات دولت و برنامه های کابینه الکاظمی برای اصلاحات است.

بدر الصائغ عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس در خصوص تصمیم نمایندگان مجلس مبنی بر برگزاری نشستی با الکاظمی در خلال روزهای آینده خاطرنشان کرد که این امر به منظور گفت وگو با وی درباره پرونده خروج آمریکایی ها از عراق و سازوکار توافق با واشنگتن و همچنین پرونده مبالغ ارائه شده به اقلیم کردستان، است.

به همین دلیل کاطع الرکابی از فراکسیون ائتلاف دولت قانون توضیح داد که نمی توان در برابر تجاوزات ترکیه در عراق سکوت کرد و دولت مرکزی و اقلیم کردستان مسئول این اقدام هستند و امیدواریم نشستی با الکاظمی جهت تبادل نظر درباره این مسائل برگزار گردد.

امروز مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق وارد شهر اربیل در اقلیم کردستان شد.، وی به منظور ملاقات با مقامات ارشد اقلیم کردستان عراق به اربیل سفر نموده است.

پیشتر نیز بعضی منابع از سفر قریب الوقوع الکاظمی به اقلیم کردستان خبر داده بودند.

اخیراً اعضای یک هیأت از اقلیم کردستان ضمن سفر به بغداد با نخست وزیر عراق در خصوص مسائل مورد مناقشه میان دو طرف تبادل نظر کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 154

به "عراق، الکاظمی وارد اقلیم کردستان شد، نشست قریب الوقوع اعضای مجلس با نخست وزیر درباره اخراج آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، الکاظمی وارد اقلیم کردستان شد، نشست قریب الوقوع اعضای مجلس با نخست وزیر درباره اخراج آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید