فضای سنگین و پرالتهاب کاخ سفید در پی ابتلای ترامپ به کرونا

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، شبکه ان بی سی از حکمفرمایی فضای سنگین و پرالتهاب بر کاخ سفید در پی ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا خبر داد.

فضای سنگین و پرالتهاب کاخ سفید در پی ابتلای ترامپ به کرونا

این شبکه آمریکایی جمعه شب گزارش داد که در پی ابتلای ترامپ به کرونا و تأثیر آن بر اقتصاد آمریکا از جمله حوزه های بورس و نفت، شماری از مشاوران ترامپ وی را تحت فشار قرار داده اند تا برای آرام سازی فضای کشور در ملأ عام ظاهر شود.

بر اساس این گزارش، مشاوران ترامپ حتی به حضور وی برای لحظه ای از طریق پنجره و یا ویدئویی کوتاه نیز رضایت داده اند.

شبکه ان بی سی در عین حال به نقل از یک مقام آگاه نزدیک به ترامپ نحوه مدیریت 24 ساعت آینده در آمریکا را حائز اهمیت و حیاتی دانست.

این مقام آگاه گفت: اینکه در 24 ساعت آینده چگونه امور کشور مدیریت شود اهمیت حیاتی دارد. طبق این گزارش، فضای کاخ سفید هم اکنون بسیار سنگین و پرالتهاب است و همه در ترس و وحشت به سر می برند و نسبت به سلامت خودشان در هراس هستند.

در بخش غربی کاخ سفید نیز برخی نگران آن هستند که آیا آزمایش های سریعی که به صورت منظم از افراد نزدیک به رئیس جمهور انجام می شود واقعاً دقیق هستند یا خیر؟

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این در پیامی توئیتری از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش ملانیا خبر داد. وی در این پیام نوشت: امشب نتیجه آزمایش کرونای من و بانوی اول آمریکا مثبت اعلام شد. قرنطینه و فرایند بهبودمان را سریعاً آغاز می کنیم. با یکدیگر از پس آن برخواهیم آمد.

به گزارش خبرنگاران، دومین مناظره ترامپ و جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020، برای تاریخ 24 مهر تدارک دیده شده است و ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا می تواند برگزاری آن را با اشکال روبرو کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 182

به "فضای سنگین و پرالتهاب کاخ سفید در پی ابتلای ترامپ به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای سنگین و پرالتهاب کاخ سفید در پی ابتلای ترامپ به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید