مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا

به گزارش کیوسک خبری آشنا، در فصل پر گردشگر، حرکتها به صورت ساعتی انجام می شود. کروزها حدود سی دقیقه در Perce Rock هستند و فرصت های زیادی برای گشت و گذار و عکس برداری از صخره از زوایای مختلف به شما می دهد. سپس قایق به سمت جزیره Bonaventure، پناهگاه پرندگان مهاجر حرکت می کند. قبل از اینکه به اسکله جزیره بروید، قایق برای مدت کوتاهی در قسمت شمال شرقی جزیره Bonaventure که دارای یک صخره 75 متری است، متوقف می شود. اگر خوش شانس باشید، نگاهی به بسیاری از پرندگان دریایی خواهید داشت

مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا

در ماه های تابستان، جزیره Bonaventure بیشترین تجمع gannetها در جهان است. این تجربه های باورنکردنی آن را به یکی از جالبترین حیات وحش در کانادا تبدیل کرده است. بیش از 60،000 زوج gannet به همراه 11 گونه دیگر از پرندگان دریایی برای تولید مثل به این جزیره سرازیر می شوند. پس از پیاده شدن از قایق، (اگر فقط به سوار شدن و تماشای آب علاقه مند هستید میتوانید در قایق بمانید)، ما در یک مسیر پیاده رو رفتیم تا به مرکز بازدید کننده برسیم. مرکز بازدید کنندگان در جزیره Bonaventure شامل یک کافه کوچک است. این تنها فضای متعلق به سرو غذا یا نوشیدنی در این جزیره است.

روش های مختلفی برای گشت و گذار در جزیره Bonaventure و صخره Percé وجود دارد. اگر ترجیح می دهید هر دو را به صورت ههوایی مشاهده کنید، کل منطقه Gaspesie را می توان در یک تور هلی کوپتر مشاهده کرد. اینها شامل مناظر جزیره Bonaventure و صخره Percé و همچنین بقیه شبه جزیره Gaspé است. گزینه دیگر مشاهده شبه جزیره از طریق سفر دریایی است. تورهای جزیره Bonaventure معمولاً شامل Perce Rock نیز هست.

منبع مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا

انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 859

به "مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید