نتیجه قرعه کشی هفتگی دیجی کلاب اعلام شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، دومین قرعه کشی هفتگی دیجی کلاب، سه شنبه مورخ 1400/03/11 برگزار و برنده کارت هدیه 5 میلیون تومانی خبرنگاران معین شد.

نتیجه قرعه کشی هفتگی دیجی کلاب اعلام شد

هر هفته از ابتدای شنبه تا سرانجام آدینه، اعضای باشگاه مشتریان خبرنگاران فرصت دارند با حضور در صفحه جوایز دیجی کلاب با امتیازهایشان شانس قرعه کشی جایزه خاصی را به دست بیاورند. برای شرکت در قرعه کشی احتیاج به وارد کردن این کد نیست و به محض اینکه اعضای باشگاه با پرداخت امتیاز شانس دریافت نمایند، در لیست قرعه کشی هفتگی شرکت داده می شوند.

اعضای باشگاه مشتریان خبرنگاران می توانند با پرداخت امتیاز بیشتر، شانس بیشتری هم برای برنده شدن در قرعه کشی هفتگی داشته باشند. محدودیتی هم برای دریافت کد قرعه کشی وجود ندارد و تمامی شانس های دریافت شده در قسمت تاریخچه امتیازات ثبت می گردد.

برنده قرعه کشی هفتگی دیجی کلاب هر سه شنبه اعلام می گردد. شما می توانید برای پیگیری اعلام نتایج قرعه کشی، استوری اینستاگرام خبرنگاران و به روزرسانی همین خبر را دنبال کنید.

گفتنی است قرعه کشی فصلی دیجی کلاب هم همچنان پابرجاست. اعضای دیجی کلاب می توانند با استفاده از امتیازهای دیجی کلاب و با خرید یک بلیت یا بیشتر، شانس شرکت در قرعه کشی سرانجام فصل را دریافت نمایند.

در ادامه اسامی برنده خوش اقبال این قرعه کشی را مشاهده می کنید.

ردیفجایزهنام برندهشماره موبایلکد قرعه کشیتاریخ قرعه کشی
1iPhone 12امیرحسین روئین تن473-09165LDW1-2C54cOh1400/04/03
2کارت هدیه 5 میلیون تومانی خبرنگارانپارسا کیا941-093510LDW2-1T91yLz1400/03/11

تا چند روز آینده با برنده تماس گرفته می گردد و هماهنگی های لازم برای تقدیم جایزه به ایشان صورت می گیرد. گفتنی است برای برقراری تماس با برندگان قرعه کشی، از اطلاعات تماس ثبت شده در حساب کاربری خبرنگارانی آن ها استفاده می گردد.

  • اگر تا 60 روز آینده تیم دیجی کلاب پیروز به برقرار تماس با برنده قرعه کشی نگردد، تمام حقوق مادی و معنوی هدیه برای دیجی کلاب محفوظ است.
  • امیدواریم شما برنده قرعه کشی هفتگی دیجی کلاب در هفته آینده باشید.
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 609

به "نتیجه قرعه کشی هفتگی دیجی کلاب اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه قرعه کشی هفتگی دیجی کلاب اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید