نصب و استقرار تونل و دستگاه ضدعفونی کننده در ساختمان شهرداری منطقه17

به گزارش کیوسک خبری آشنا، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه17 از نصب و استقرار تونل و دستگاه ضدعفونی کننده در ساختمان شهرداری این منطقه خبرداد و گفت:برای ورود به شهرداری منطقه17 باید از تونل مه پاش 360 درجه رد شوید.

نصب و استقرار تونل و دستگاه ضدعفونی کننده در ساختمان شهرداری منطقه17

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، معصومه مهران معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه17 از کوشش برای مهار کرونا اطلاع داد و اضافه کرد: مجموعه اقداماتی برای کنترل و مهار ابتلا به کرونا در این منطقه طراحی شده که نصب تونل مه پاش یکی از این اقدامات است.

مهران با اشاره به اجرای دستورالعمل تقلیل کارکنان گفت: دستورالعمل مذکور در بخشهای مختلف اجرا شده و برای تامین سلامت شهروندان،مراجعین و کارکنان خدوم منطقه این تونل در ورودی ساختمان اصلی نصب شد تا تردد ایمن و با رعایت پروتکلهای بهداشتی اتفاق بیفتد.

معاون توسعه منابع انسانی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت شهروندان توضیح داد: در تمامی ساختمانهای تابعه شهرداری منطقه17 نیز دستگاه سیار مه پاش مستقر شده تا همه اماکن به طور مداوم ضدعفونی گردد.همچنین ضدعفونی و گندزدایی معابر،اماکن تابعه،ایستگاه های تاکسی و اتوبوس با قدرت ادامه دارد تا به فضل الهی ،قطع زنجیره انتقال کرونا محقق گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 236

به "نصب و استقرار تونل و دستگاه ضدعفونی کننده در ساختمان شهرداری منطقه17" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب و استقرار تونل و دستگاه ضدعفونی کننده در ساختمان شهرداری منطقه17"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید