نگاهی به حضور احتمالی نمازی در استقلال؛ 5 سرمربی در یک کادرفنی!

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد محمود فکری به دنبال اضافه کردن یک دستیار دیگر به کادر فنی تیم استقلال است و در همین خصوص صحبت هایی نیز با امید نمازی اجرا شده است.

نگاهی به حضور احتمالی نمازی در استقلال؛ 5 سرمربی در یک کادرفنی!

به گزارش خبرنگاران، دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی هم این خبر را تایید نموده است؛ او برای حضور در تیم استقلال اعلام آمادگی نموده و البته گفته به شرطی راضی به حضور در تیم آبی می گردد که سفر به تهران ارزش فسخ قرارداد با تیم آمریکایی را داشته باشد و از سویی محمود فکری او را به عنوان دستیار اول برگزیند. سرمربی تیم استقلال پیش از این هم صحبت هایی با وحید رضایی هم انجام داده بود که این مربی به دلیل تعهد به یک تیم دسته دومی آبی پوش نشد. از سویی گفته می گردد درخواست اقتصادی این مربی هم مورد تایید باشگاه استقلال قرار نگرفت.

اکنون حضور نمازی در صورتی در استقلال مسجل می گردد که سرمربی سابق ذوب آهن با توان اقتصادی باشگاه استقلال برای عقد قرارداد کنار بیاید که قطعا این قرارداد دلاری نخواهد بود. امید نمازی، مربی ایرانی به حساب می آید و بر اساس قانون باشگاه استقلال باید با او به ریال قرارداد ببندد. محمود فکری هم اکنون صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی، آرش برهانی و حنیف عمران زاده را به عنوان دستیار در کادر فنی تیم استقلال به همراه دارد. سرمربی تیم استقلال فصل گذشته در نساجی هم از مشورت دستیاران زیادی بهره می برد که این منجر به کسب نتایج خوب در این تیم و در نهایت حضور در تیم آبی شد.

نمازی در مورد شرایط مد نظرش برای حضور در کادر فنی استقلال ابراز کرد: غیر از مسائل اقتصادی، یک موضوع اصلی را مد نظر دارم. من برای تمام مربیان و بازیکنان سابق استقلال که الان در کادر فنی حضور، ارزش قائل هستم و به آنها احترام می گذارم ولی حاضر هستم فقط به عنوان دستیار اول به استقلال بیایم. او تاکید نمود: باید شرایط دیگر هم به صورت کامل فراهم باشد تا به توافق برسیم. مطمئنا اگر انتقالم به استقلال ارزش فسخ قرارداد با تیم آمریکایی را داشته باشد، این کار را می کنم و به ایران می آیم.

حضور مربیان پرتعداد در کادرفنی استقلال بعد از سرمربیگری محمود فکری یکی از چالش های اصلی آبی ها طی روزهای گذشته بوده است. فکری بعد از انتخابش تعداد زیادی از بازیکنان سابق استقلال را به کادرفنی تیمش افزود.حتی کار به جایی رسید که 4 سرمربی در این کادر حضور پیدا نمایند. پرویز مظلومی به عنوان سرپرست، محمود فکری به عنوان سرمربی، صمد مرفاوی به عنوان مربی و نصرالله عبداللهی به عنوان مدیرفنی 4 نفری هستند که سابقه راهنمایی استقلال را دارند و الان به طور همزمان در کادرفنی حضور یافته اند.

از سوی دیگر نفراتی مثل آرش برهانی، سعید عزیزیان، حنیف عمران زاده، سیروس دین محمدی، علی شیخ الاسلامی و ... هم از جمله افرادی هستند که در کادرفنی استقلال حضور دارند. اینکه این تعداد مربی و نام عظیم در کنار هم باشند اتفاق خوبی برای استقلال است اما می تواند در آینده حاشیه ساز هم بگردد. با این حال فکری تصمیم گرفت از یک شورای عریض و طویل در کادر خود استفاده کند و تبعات احتاقتصادی آن را هم به عهده گرفته است.

در چنین شرایطی که بحث بر سر تعداد زیادی اعضای کادرفنی استقلال بالا گرفته اما یک نام دیگر هم برای اضافه شدن به کادرفنی مطرح شده؛ امید نمازی. دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال که مدتی راهنمایی ذوب آهن را برعهده داشت، مثل بیشتر دوران مربیگری خود این روزها هم در آمریکا حضور دارد و کارش را جلو می برد.

او با تیم های پایه فدراسیون فوتبال آمریکا قرارداد دارد و این قرارداد تا خاتمه سال 2021 ادامه دارد اما گزینه اول محمود فکری برای اضافه شدن به کادرفنی است. مساله مهم درباره امید نمازی این است که او فقط در صورتی قبول می نماید به کادر استقلال اضافه گردد که دستیار اول فکری باشد. فکری طی روزهای گذشته صحبت هایی را با امید نمازی و بعضی دوستان مشترک انجام داده و از او خواسته به استقلال بیاید. حتی روز گذشته فکری با امید علی دفتری مربی ایرانی ساکن آمریکا نیز ملاقات داشت و گفته می گردد از او خواسته نمازی را برای حضور در کادرفنی راضی کند. البته یک شایعه عجیب هم در این خصوص وجود دارد که یکی از گزینه های فکری برای دستیار اولی خود دفتری باشد البته این موضوع هنوز توسط هیچ کس تایید نشده است.

از سوی دیگر در کادرفنی کنونی استقلال نفرات دیگری هم حضور دارند که سالها پیراهن این تیم را پوشیدند و نفرات محبوبی هستند. شاید فکری به دنبال این است که با افزودن یک مربی تئوریسین و نفرات باتجربه بسیار بار فنی کادرش را بالا ببرد اما این اقدام او می تواند حواشی ای را ایجاد کند.سرمربی جوان استقلال باید خیلی باهوش باشد که بتواند شورای فنی خود را کنترل نموده و اجازه ندهد اتفاق بدتری بیفتد. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون کادرفنی استقلال رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 209

به "نگاهی به حضور احتمالی نمازی در استقلال؛ 5 سرمربی در یک کادرفنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به حضور احتمالی نمازی در استقلال؛ 5 سرمربی در یک کادرفنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید