هاجر دباغی: زندگی با کرونا را یاد گرفته ایم، لغو لیگ فوتبال به ضرر زنان است

به گزارش کیوسک خبری آشنا، بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان گفت: یاد گرفته ایم با کرونا زندگی کنیم، بنابراین لیگ فوتبال باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

هاجر دباغی: زندگی با کرونا را یاد گرفته ایم، لغو لیگ فوتبال به ضرر زنان است

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

هاجر دباغی، بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران به شروع لیگ برتر زنان اشاره و اعلام کرد: گفته شده از اواخر آبان لیگ شروع می گردد اما احتمالا به تعویق می افتد چون هنوز مسابقات لیگ یک برگزار نشده است. با این حال تا به امروز 3- 4 تیم تمرینات خود را شروع نموده اند تا برای مسابقات آماده شوند اما سپاهان هنوز تمرین ننموده چون اصفهان دو هفته در قرنطینه بود و باشگاه اعلام نموده با صدور مجوزها تمرینات شروع می گردد.

این بازیکن با بیان اینکه ناتمام ماندن فصل گذشته لیگ برتر به نفع تیم ها بود، به لزوم برگزاری مسابقات اشاره نمود و گفت: فصل قبل هنوز زندگی با کرونا را یاد نگرفته بودیم اما اکنون همه می دانیم لیگ باید با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع گردد و به گونه ای عمل کنیم که بیماری کمترین تاثیر منفی را در فرایند کاری مان بگذارد.

او اضافه نمود: تیم ها در سراسر جهان همه چیز را شروع نموده اند و با رعایت پروتکل های بهداشتی کار عادی خود را انجام می دهند. ما هم باید الگوبرداری کنیم و اجازه ندهیم کارمان به تعویق بیفتد چون هر چه لغو گردد به ضرر ما و به گونه ای پشت گوش انداختن است.

دباغی در خصوص قرارداد خود با تیم سپاهان اعلام کرد: سال گذشته قراردادی سه ساله با سپاهان بستم. البته سال جاری مذاکرات و پیشنهاداتی داشتم اما مسئولان مخالفت کردند، در نهایت با سپاهان به توافق رسیدم و سال جاری هم در اختیار این باشگاه هستم.

دباغی در خصوص نحوه برگزاری لیگ در دو گروه گفت: با این روش موافق هستم چون بهتر از برگزار نشدن لیگ است. کرونا فعلا وجود دارد و به تعویق افتادن مسابقات به ضرر ما است بنابراین باید به هر شکلی لیگ را برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 186

به "هاجر دباغی: زندگی با کرونا را یاد گرفته ایم، لغو لیگ فوتبال به ضرر زنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاجر دباغی: زندگی با کرونا را یاد گرفته ایم، لغو لیگ فوتبال به ضرر زنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید