پاشازاده: به ماندن در لیگ امیدواریم، در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر تاکید نمود که خودش و تیمش به ماندن در لیگ برتر امیدوار هستند و باید سه بازی باقی مانده را با برد پشت سر بگذارند.

پاشازاده: به ماندن در لیگ امیدواریم، در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد

مهدی پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص برد شاهین برابر پارس جنوبی و زنده شدن امیدهای این تیم برای ماندن در لیگ برتر گفت: شرایط این بازی طوری بود که هیچ نتیجه ای جز برد نمی توانست تیم ما را راضی کند. ما در طول هفته برای رسیدن به این برد خیلی کوشش کردیم و تمرینات خوبی را هم بر اساس نقاط ضعف و قوت پارس جنوبی و همچنین شیوه بازی خودمان انجام دادیم. بچه ها هم همدل شدند تا این بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. از اینکه آنها شجاعانه و با تفکر فوتبال بازی کردند خوشحالم و امیدوارم این فرایند را در بازی های بعدی هم ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا شاهین سال جاری با کسب نتایج ضعیف در انتهای جدول واقع شده است؟ مطرح نمود: من که از اول اینجا نبودم ولی مسئله مهم این است که تیم پرقدرتی در ابتدای فصل بسته نشد، ضمناً مشکل امکانات، نیروی انسانی و بعضی مسائل دیگر هم وجود دارد. وقتی تیم در اینجای جدول واقع شده است یعنی خیلی از کارها درست انجام نشده است ولی دیگر صحبت در خصوص گذشته هیچ فایده ای ندارد. ما باید به آینده نگاه کنیم و سه بازی حساسی که در پیش داریم.

پاشازاده در خصوص شانس ماندن تیمش در لیگ سال جاری توضیح داد: کار بسیار سختی در پیش داریم و در حال حاضر فاصله ما با تیم چهاردهم جدول چهار امتیاز است. ما فقط یک راه داریم، اینکه سه بازی پایانی را ببریم و منتظر نتایج دیگر تیم ها باشیم. کارمان سخت است ولی برای ماندن در لیگ امیدوار هستیم، در فوتبال اصلا غیر ممکن وجود ندارد و باید کوشش کنیم تا به هدفمان برسیم. امیدوارم در سه بازی پایانی به بهترین شکل نتیجه بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 93

به "پاشازاده: به ماندن در لیگ امیدواریم، در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: به ماندن در لیگ امیدواریم، در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید