کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق از انباری در تهران

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در یک انبار کالا در خیابان رجایی اطلاع داد.

کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق از انباری در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ علی، ولی پور گودرزی در این باره اظهار کرد: ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی در رصد های اطلاعاتی متوجه شدند که مالک یک انبار کالا در خیابان رجایی مقداری مواد غذایی قاچاق را با استفاده از خودرو های شوتی به داخل انبار کالا منتقل و دپو نموده است.

وی ادامه داد: هویت مالک انبار کالا شناسایی شد و روز گذشته تیمی از کارآگاهان با انجام هماهنگی قضایی به نشانی اعلام شده در خیابان رجایی اعزام شدند که در آنالیز های اولیه از محل مقدار فراوانی مواد غذایی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران با بیان اینکه مالک انبار کالا به قاچاق بودن مواد غذایی مکشوفه اعتراف کرد، گفت: در آنالیز های اجرا شده از داخل انبار کالا، 19 هزار و 680 بطری نوشیدنی و 3 هزار و 750 کیلوگرم مویز قاچاق فاقد مجوز های گمرکی و قانونی کشف شد.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کردند. مالک انبار کالا نیز دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه جنوب این پلیس منتقل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 572

به "کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق از انباری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق از انباری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید