استاندار: فعالیت صندلی های سوخت هرچه سریعتر به روال عادی برگردد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مردم نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند، بر عادی سازی هر چه سریعتر فعالیت صندلی های سوخت در سطح استان تاکید نمود.

استاندار: فعالیت صندلی های سوخت هرچه سریعتر به روال عادی برگردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از زاهدان ، بدنبال ایجاد اختلال در سیستم توزیع سوخت در صندلی های سیستان و بلوچستان با دستور استاندار، ستاد مدیریت بحران استان در استانداری تشکیل شد.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اینگونه اتفاقات نشانه جنگ تمام عیار مالی است، گفت: باید در همه حال و در همه حوزه ها هوشیار و آماده باش برای جنگ تمام عیار باشیم.

حسین مدرس خیابانی اضافه کرد: این اختلال در سطح کشور ایجاد شده و مربوط به استان نمیباشد، اما مردم نیز هیچ نگرانی برای تامین سوخت مورد احتیاج خود نداشته باشند.

وی با تاکید بر عادی سازی فعالیت صندلی های سوخت در استان، نظارت دقیق بر نحوه فروش سوخت را به وسیله فرمانداران خواهان شد.

رییس ستاد مدیریت بحران استان طی دستوری صریح به شرکت های پخش فراورده های نفتی استان، دستور داد تیم های تکنسین سیستم صندلی های سوخت هرچه سریعتر فرایند عرضه سوخت در صندلی های استان را تسهیل کنند.

مدرس خیابانی در انتها توضیح داد: مردم هوشیار و فهیم کشور و استان، از ابتدای انقلاب تا کنون این گونه اتفاقات را تجربه نموده اند و در این بحران نیز هوشیار هستند و با درک صحیح از مسائل، اجازه نخواهند داد، نقشه های شوم دشمنان عملی گردد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 814

به "استاندار: فعالیت صندلی های سوخت هرچه سریعتر به روال عادی برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار: فعالیت صندلی های سوخت هرچه سریعتر به روال عادی برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید