برگزاری رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در شاهرود

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، برگزاری رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در شاهرود صورت می گیرد.

برگزاری رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در شاهرود

حمیدرضا حسنی (رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود) گفت: رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور 13 و 14 آبان امسال و هم زمان با فصل طلایی پاییز و زمان مناسب پرنده نگری در بخش بیارجمند برگزار می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود افزود: بازدید از بافت پلکانی روستای هدف گردشگری قلعه بالا، آسیاب آبی دزیان، موزه روستایی، حمام های تاریخی روستاهای گیور و قلعه بالا و صنایع دستی فاخر زنان هنرمند منطقه و سوغات متنوع از جمله جاذبه های حضور در این رویداد گردشگری برای علاقمندان است.

حسنی گفت: دوستداران طبیعت گردی در تمامی فصول سال و برای تفرج در منطقه ها طبیعی بکر، شترسواری، آفرود، رصد ستارگان، کویرگردی و دیدن گونه های حیات وحش به این منطقه سفر می کنند.

او افزود: برگزاری این رویداد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه بوده و دفاتر خدمات مسافرتی و واحدهای بومگردی ملزم به رعایت ضوابط ابلاغی در زمینه اجرای تور، اقامت و پذیرایی هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 841

به "برگزاری رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید