بیش از 600 نقطه از خیابان های اهواز ترمیم و آسفالت شده

به گزارش کیوسک خبری آشنا، کرمی نژاد گفت: در بحث اصلاح خیابان های اهواز بیش از 600 نقطه ترمیم و آسفالت شده است و 39 نقطه دیگر مانده است که این نقاط نیز بعد از اتمام فعالیت اجرایی ترمیم و آسفالت می شوند.

بیش از 600 نقطه از خیابان های اهواز ترمیم و آسفالت شده

محمدرضا کرمی نژاد با بیان این که پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز 51 درصد است، گفت: از پارسال و آغاز دولت در بحث اصلاح خیابان های اهواز بیش از 600 نقطه ترمیم و آسفالت شده است و 39 نقطه دیگر مانده است که این نقاط نیز بعد از اتمام فعالیت اجرایی ترمیم و آسفالت می شوند.

او درباره آخرین شرایط طرح فاضلاب اهواز اضافه نمود که با سرعت در حال اجرا است و این طرح از آغاز دولت سیزدهم از 23 نقطه فعال و غیر فعال آغاز شد.

به گفته آقای کرمی نژاد در حال حاضر در مدت زمان یک سال در بیش از 600 نقطه از کلانشهر اهواز عملیات اصلاح و توسعه ای در طرح فاضلاب اهواز و همچنین حل مسائل نقاط ریزشی اجرایی شده.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: کار اجرایی مخصوصا اجرای طرح فاضلاب سختی کار خود را دارد، اما مشکل 30 ساله اهواز از بابت پس زدگی ها و مسائل عدیده فاضلاب با اتمام این پروژه ها برطرف می شود و این نوید را به مردم اهواز می دهیم با عزم و اراده دولت و وزارت نیرو، قطعا این طرح می تواند گام مثبتی در جهت توسعه زیرساخت های فرسوده در کلانشهر باشد و مشکل دیرینه مردم را برطرف کند.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر در پروژه فاضلاب اهواز در 137 جبهه کاری مشغول به فعالیت هستیم که 74 نقطه مربوط به قرارگاه خاتم الانبیاء و 63 جبهه کاری از طریق پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حال اجرا است.

پیش از این مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس از عملکرد آبفا در خصوص ترمیم نکردن آسفالت خیابان ها پس از کنده کاری انتقاد کرده بود.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1108

به "بیش از 600 نقطه از خیابان های اهواز ترمیم و آسفالت شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 600 نقطه از خیابان های اهواز ترمیم و آسفالت شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید