جهانبخش و طارمی در بین 3 لژیونر برتر هفته فوتبال آسیا

به گزارش کیوسک خبری آشنا، 2 ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان عناوین دوم و سوم بهترین لژیونر های فوتبال آسیا در هفته گذشته را از آن خود کردند.

جهانبخش و طارمی در بین 3 لژیونر برتر هفته فوتبال آسیا

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش ستاره تیم فوتبال فاینورد هلند و مهدی طارمی ستاره پورتو از سوی کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به ترتیب به عنوان دومین و سومین لژیونر برتر فوتبال آسیا در هفته گذشته انتخاب شدند.

چهارشنبه هفته گذشته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با معرفی 10 لژیونر برتر قاره کهن در هفته گذشته، از کاربران خود خواست بهترین لژیونر آسیایی هفته را انتخاب نمایند که در این لیست نام 2 بازیکن ایرانی نیز وجود داشت.

این نظرسنجی امروز (شنبه) به خاتمه رسید و یوجی ژائو بازیکن چینی تیم فلوریدا استیت با کسب 39.33 درصد آرا در جایگاه نخست ایستاد.

در این نظرسنجی بعد از ژائو، علیرضا جهانبخش ستاره تیم فاینورد، با کسب 32.33 درصد آرا به عنوان دومین لژیونر برتر فوتبال آسیا در هفته گذشته انتخاب شد و مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو با 20.49 درصد آرا در رتبه سوم نهاده شد.

جهانبخش در پیروزی 5-صفر فاینورد برابر فورتونا سیتارد گل پنجم تیمش را زد و مهدی طارمی نیز در رجحان 3-صفر پورتو برابر پورتیموننزه یک پاس گل داد.

بیشتر بخوانید

  • 3 بازیکن ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا شدند
  • طارمی به عنوان بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا معرفی گردید
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 908

به "جهانبخش و طارمی در بین 3 لژیونر برتر هفته فوتبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش و طارمی در بین 3 لژیونر برتر هفته فوتبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید