فوت 800 تاکسیران تهرانی از ابتدای شیوع کرونا

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از فوت 800 تاکسیران از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا اطلاع داد.

فوت 800 تاکسیران تهرانی از ابتدای شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی تهران، مهدی اسماعیل بگی اضافه نمود: درحال حاضر کمتر از 4 درصد رانندگان ناوگان تاکسیرانی واکسن نزده اند که ادامه فعالیت آن ها منوط به تزریق واکسن خواهد بود، اما اینکه حدود 96 درصد از یک جامعه 80 هزار نفری اقدام به واکسیناسیون نموده اند، بسیار خوب است.

وی گفت : سازمان در این خصوص طرحی را در دو بخش برای واکسیناسیون تاکسیرانان اجرا کرد که طرح نخست مربوط به نصب کارت واکسن روی شیشه خودرو بود و طرح دوم شامل برخورد با تاکسیرانانی می شد که برای واکسن اقدام ننموده بودند.

مهدی اسماعیل بگی درباره تاکسیرانانی که کارت واکسن را روی شیشه خودرو نصب نموده اند، اضافه نمود: تیم های نظارتی در پایانه های مختلف سطح شهر حضور می یابند و بر این مسئله نظارت می نمایند؛ البته برای اینکه امرار معاش و فعالیت تاکسیرانان ضربه نخورد، کارت واکسن به وسیله بازرسان در بعضی نقاط و دفاتر تاکسیرانی در پایانه ها برای رانندگانی که واکسن زده اند اما کارت را دریافت نکردند، صادر می گردد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت : کد ملی تاکسیرانان واکسن زده و نزده در اختیار سازمان تاکسیرانی است؛ بنابراین راننده ای که واکسن نزده به صورت اتوماتیک ، پروانه فعالیتش صادر و تمدید نخواهد شد.

وی بعلاوه درباره فرایند اجرای تفاهم نامه صدور ایساکوکارت با سازمان تاکسیرانی ، با تاکید بر اینکه 21 هزار راننده تاکسی به شرکت ایساکو معرفی شده اند، اضافه نمود: مدیران این شرکت، مشکل را پیگیری کردند و در حال حاضر مشکل به وجود آمده در شرکت ایساکو، رفع شده است که امیدواریم که پیش از شروع سال نو بخشی از نیازهای تاکسیرانان شهر تهران در این خصوص تأمین گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 957

به "فوت 800 تاکسیران تهرانی از ابتدای شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 800 تاکسیران تهرانی از ابتدای شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید