کلاس LINC کانادا چیست؟ سیستم آموزش زبان (LINC)

به گزارش کیوسک خبری آشنا، دوره های رایگان زبان در کانادا توسط امور مهاجرت، پناهندگان و شهروندی دولت کانادا (IRCC) برای افراد دارای مجوز اقامت دائم و پناهندگان قانونی در این کشور برگزار می گردد، دوره های دولتی زبان در کانادا شامل دوره های آموزش زبان انگلیسی و یا فرانسه می گردد که به LINC و CLIC معروف هستند.

کلاس LINC کانادا چیست؟ سیستم آموزش زبان (LINC)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

سیستم آموزش زبان (LINC)

این سیستم توسط اداره مهاجرت کانادا پایه گذاری شده است. این کلاس ها مجانی می باشند و جوابگوی زبان آموزی در حد پایه می باشد. در صورتیکه به مهارت های بیشتری احتیاج دارید ˓ شما می توانید سیستم زبان آموزی دیگری که مناسب احتیاج شما باشد را انتخاب کنید

در استان انتاریو˓ آموزش زبان برای تازه واردان (LINC) معمولا به زبان انگلیسی می باشد˓ هرچند شما ممکن است موسسات کمتری را که زبان فرانسه آموزش می دهند را پیدا کنید.

سیستم آموزشی زبان (LINC) بصورت تمام وقت و نیمه وقت می باشند و در برخی مراکز مادامی که در کلاس هستید از فرزندان شما بصورت مجانی مراقبت نمایند.

شرایط لازم جهت ثبت نام در کلاس هاس (LINC)

  • ویزای اقامت دائم کانادا
  • کسانی که پرونده اقامت دائم آنها در کانادا در دست رسیدگی است
  • دارای حداقل 18 سال سن
  • شرکت در آزمون مشخص سطح زبان انگلیسی

شهروندان کانادایی و یا کسانی که دارای اقامت موقت هستند (مانند کسانی که دارای ویزای توریستی هستند) نمی توانند در این کلاس ها شرکت نمایند.

آموزش زبان برای تازه واردین به کانادا LINC

برنامه ای که توسط دولت کانادا، رایگان، به زبان آموزان بزرگسال واجد شرایط ارائه می گردد.

کلاسهای لینک (LINC) Language Instruction for Newcomers to Canada

کلاسهای لینک برنامه های کاملا رایگانی است که جهت آموزش زبان انگلیسی برای تازه واردان اجرا میگردد. این کلاسها بصورت تمام وقت و نیمه وقت موجود میباشند و کسانی واجد شرایط برای ثبت نام هستند که هفده سال به بالا داشته باشند. برخی مراکز لینک دارای مهد کودک رایگان میباشند و به خانواده ها سرویس میدهند. برای اقدام بایستی به شماره تلفن 5462-925-416 تماس گرفته و وقت قبلی بگیرید تا از شما امتحان سطح بگیرند. سپس شما را به نزدیکترین مرکز کلاسهای لینک به منزلتان معرفی خواهند کرد.

دوره آموزشی زبان برای تازه واردان به کانادا

کلاس های آموزش رایگان تمام وقت و پاره وقت برای افراد تازه وارد به کانادا (LINC) ارائه می گردد که برای مهاجران زمینی و پناهندگان بوده و شما می توانید انگلیسی را به عنوان زبان دوم به راحتی صحبت کنید. مدرسان معتبر به شما یاد می دهند که چگونه بتوانید به زبان انگلیسی بخوانید، بنویسید، گوش کنید و صحبت کنید. خدمات مراقبت از کودک برای دانش آموزان LINC بصورت رایگان در دسترس است، که برای بچه ها 12 ماه تا 11 سال می باشد.

منبع: اینترنت
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 158

به "کلاس LINC کانادا چیست؟ سیستم آموزش زبان (LINC)" امتیاز دهید

1 کاربر به "کلاس LINC کانادا چیست؟ سیستم آموزش زبان (LINC)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس LINC کانادا چیست؟ سیستم آموزش زبان (LINC)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید