4 تیم خاص لیگ برتر ایران

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرنگاران: هفته سوم رقابت های لیگ برتر ایران امروز با انجام 3 ملاقات دیگر به خاتمه می رسد تا شرایط عدد و ارقام در جدول رده بندی، آنهم حداقل بعد از گذشت سه هفته معین گردد. رقابت های این هفته درشرایطی در حال پیگیری است که دو گروه 4 تیمی خاص تا به اینجا می توانند در لیگ برتر حضور داشته باشند!

4 تیم خاص لیگ برتر ایران

به گزارش خبرنگاران، 4 تیم خاص گروه اول مربوط به تیم هایی است که هنوز در لیگ برتر گل نخورده اند. سپاهان و استقلال گل سرسبد این گروه هستند که بعد از سه بازی هنوز دروازه شان باز نشده است. دو تیم دیگر هم در این ردیف جا می گیرند: آلومینیوم اراک و پیکان. این دو تیم در 2 بازی اول گلی نخورده و کلین شیت نموده اند. آلومینیوم که امروز باید در اراک به مصاف پرسپولیس برود و طبیعتا کار دشواری برای ماندن در این حلقه خواهد داشت. بازی پیکان با ذوب آهن در این هفته، اما لغو شده و تعیین نیست چه زمانی قرار است برگزار گردد. پس دست کم تا یک هفته دیگر، پیکان در جمع این تیم های خاص باقی خواهد ماند.

4 تیم خاص گروه دوم هم مربوط به تیم هایی است که تا به حال 100 درصد پیروزی را داشته اند. دو تای اول با گروه خاص قبلی مشترک است: سپاهان و استقلال. این دو تیم بعد از سه بازی، با سه برد متوالی صدرنشین هستند. دو تیم گل گهر و پرسپولیس هم در دو بازی هفته نخست به فزونی رسیده و امروز اگر بتوانند از سد رقبایشان عبور نمایند این رکورد ویژه را حفظ خواهند کرد.

پرسپولیس از ساعت 16 در اراک به مصاف آلومینیوم می رود و گل گهر هم از ساعت 18 میزبان نساجی است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 822

به "4 تیم خاص لیگ برتر ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "4 تیم خاص لیگ برتر ایران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 تیم خاص لیگ برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید