آیا سری گلکسی S22 شیار کارت حافظه خواهد داشت؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، هنگامی که سامسونگ سری گلکسی S21 را در سال 2021 روانه بازار کرد، تصمیم بحث برانگیزی را در این مدل ها عملی کرد و شیار کارت حافظه میکرو SD را در این گوشی ها قرار نداد. بعضی ها انتظار داشتند که این تصمیم فقط روی دو مدل پایه و پلاس این سری از گوشی ها اجرایی گردد و در مدل اولترا چنین اتفاقی نیفتد، اما دیدیم که غول فناوری کره ای شیار کارت حافظه میکرو SD گلکسی S21 اولترا را نیز حذف کرد. گزینه ارتقای حافظه داخلی، جالب توجه بسیاری از کاربران این شرکت بود و سامسونگ را در میان چند شرکت سازنده ای قرار می داد که این قابلیت را در گوشی های پرچم دار خود ارائه می کردند. بنابراین به نظر می رسد که حذف شیار کارت حافظه میکرو SD در میان کاربران بازخورد منفی داشته است.

آیا سری گلکسی S22 شیار کارت حافظه خواهد داشت؟

طبق آخرین گزارش ها، در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن ماه) سامسونگ از گوشی های پرچم دار سری گلکسی S22 یعنی نسخه پایه گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا رونمایی خواهد نمود. در روز های اخیر اطلاعات زیادی درباره این گوشی های سامسونگ بدست ما رسیده و از آن باخبر هستیم. اما در خصوص بازگشت شیار کارت حافظه میکرو SD به این سری از گوشی ها چه نظری دارید؟

آیا سری گلکسی S22 از حافظه میکرو SD پشتیبانی می نماید؟

جواب ما نه خواهد بود. سری گلکسی S22 سامسونگ احتمالا همچون نسل قبلی خود از شیار کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی نمی نماید. در واقع هیچ مدرکی در این مورد منتشر نشده و بعید است که سامسونگ بخواهد درباره تصمیم خود تتازه نظر کند. ما امید داشتیم که حداقل مدل اولترای این گوشی هوشمند از این قابلیت بهره ببرد اما به نظر می رسد که چنین چیزی نخواهد بود. البته تا روز معرفی رسمی این گوشی ها می توانیم امیدوار باشیم اما همه شواهد از نبود این قابلیت خبر می دهند.

آیا گلکسی S22 نیازی به حافظه میکرو SD دارد؟

خوشبختانه در دنیای مدرن امروزی ما شاهد گوشی های هوشمندی هستیم که اگرچه از حافظه میکرو SD پشتیبانی نمی نمایند اما حافظه داخلی آن ها ظرفیت بسیار زیادی حتی در حد یک لپ تاپ دارد. به عنوان مثال گلکسی S22 پلاس و اولترا انتظار می رود که از حافظه داخلی یک ترابایت بهره ببرند هر چند که با برچسب قیمتی 1100 دلار و 1400 دلار روانه بازار خواهند شد. با قیمت زیاد این گوشی ها، قطعا خرید یک گوشی با پشتیبانی از شیار کارت حافظه میکرو SD برای کاربران بسیار به صرفه تر است.

باید خاطر نشان کنیم آخرین گوشی پرچم دار سامسونگ که از شیار کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می نماید، گلکسی S20 نام دارد. با این حال پس از حذف این قابلیت در سال های گذشته، غول فناوری کره ای این شانس را دارد تا در سری گلکسی S22 این قابلیت محبوب را به گوشی های پرچم دارش برگرداند که احتمال آن بسیار ضعیف خواهد بود.

همان طور که احتمالا می دانید، از گلکسی S22 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی سال 2022 سامسونگ یاد می گردد. واضح است که سامسونگ می خواهد بزرگ ترین، پیشرفته ترین و گران ترین نسخه از سه نسخه اصلی S22 عنوان پرفروش ترین گوشی این سری را هم مال خود کند. بعلاوه غول فناوری کره ای با عرضه این محصول که مجهز به قلم S-Pen است، احتمالا می تواند هواداران گلکسی نوت را هم راضی نگه دارد.

این قلم S-Pen با سایر قلم هایی که پیش از این در گوشی های شرکت استفاده می شدند فرق دارد. به نظر می رسد سرعت قلم گلکسی S22 اولترا به نسبت نسل گذشته حدود سه برابر بیشتر است که یک پیشرفت فوق العاده و کاملا محسوس را نشان می دهد. مقدار تأخیر قلم S-Pen در گلکسی نوت 20 اولترا 9 میلی ثانیه بوده که اکنون در آخرین گزارش ها این مقدار به تنها 3 میلی ثانیه رسیده است.

به تازگی یکی از افشاگران اطلاعات تازهی را درباره دوربین این گوشی های هوشمند منتشر نموده است. طبق این اطلاعات، قابلیت نرم افزاری تازهی به دوربین این سری از گوشی ها اضافه شده که سوپر رزولوشن نام دارد. این قابلیت با استفاده از دو سنسور به طور هم زمان می تواند شفافیت و عمق عکس ها را به طور قابل توجهی افزایش دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، سوپر رزولوشن ابتدا از قدرت دوربین اصلی 50 یا 180 مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات استفاده می نماید و در ادامه با استفاده از دوربین 12 مگاپیکسلی (احتمالا اولترا واید) جزئیات دقیق مربوط به روشنایی صحنه را ثبت می نماید. باید دید در روزهای آینده چه اخبار تازه دیگری درباره این گوشی ها منتشر می گردد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1025

به "آیا سری گلکسی S22 شیار کارت حافظه خواهد داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سری گلکسی S22 شیار کارت حافظه خواهد داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید