ابلاغ 25 هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های چهارمحال و بختیاری

به گزارش کیوسک خبری آشنا، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 80 درصد اعتبارات استانی مربوط به استان در سال 1400 تخصیص یافت.

ابلاغ 25 هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: مسئولان دستگاه های اجرایی بهره مند از بودجه استانی، نسبت به مبادله سریع تر موافقت نامه ها تا 10 روز دیگر و کوشش برای جذب این اعتبارات به وسیله دستگاه های اجرایی ملی بکوشند.

او با اشاره به شرایط سخت مالی اضافه نمود: اعتبارات چهارمحال و بختیاری از 9 هزار و 300 میلیارد ریال در سال 1396 به 25 هزار میلیارد ریال در امسال افزایش یافت.

عباسی اضافه نمود: در این مدت اعتبارات هزینه ای جاری چهارمحال و بختیاری از دو هزار و 90 میلیارد ریال به چهار هزار و 270 میلیارد ریال رشد کرد و تسهیلات پرداختی در این استان به 30 هزار میلیارد ریال رسید که از این مبلغ چهار هزار میلیارد ریال وام های مقرون به صرفه قیمت بود و استان پیروز به کسب رتبه نخست کشوری شد.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و 500 واحد مسکونی ویژه معلولان، یک هزار و 800 واحد مسکونی مهر، 450 واحد مسکونی خیرساز و چهار هزار قطعه زمین مختص طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط در چهارمحال و بختیاری واگذار شده است.

او تاکید نمود: شروع عملیات اجرایی احداث 10 ساختمان دولتی، افزایش تعداد تخت های بهداشت و درمان از یک هزار و 155 تخت به یک هزار و 812 تخت، گرفتن ردیف ملی برای شبکه جمع آوری فاضلاب هفت شهر و 10 روستا، گازرسانی به 85 روستا، برق رسانی به 25 روستا و افزایش جمعیت زیرپوشش شبکه جمع آوری فاضلاب در چهارمحال و بختیاری از 56.4 به 65 اجرایی شد.

عباسی گفت: در این مدت با اجرای 25 طرح و 13 هزار و 530 میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری تعداد تخت های واحد های اقامتی گردشگری استان از 930 به دو هزار و 240 تخت افزایش پیدا کرد.

او اضافه نمود: یک هزار و 650 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و چهار هزار ریال تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح دو هزار و 300 هکتاری توسعه باغات سودجان شهرستان شهرکرد پرداخت شد.

عباسی با اشاره به سهم 4.3 درصدی چهارمحال و بختیاری در تسهیلات و اعتبارات مربوط به جزء 1 تا 9 بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظفند تا حداقل سهم خود از این اعتبارات را به وسیله دستگاه های ملی مرتبط پیگیری، دریافت و جذب نمایند.

عباسی تاکید نمود: تا دو هفته دیگر کمیته جذب اعتبارات در چهارمحال و بختیاری تشکیل و آخرین شرایط و فرایند جذب اعتبارات استان از ردیف های مختلف بودجه ای تشریح گردد.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 769

به "ابلاغ 25 هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ 25 هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید