از افتخارآفرینان خوزستانی در پارالمپیک توکیو تجلیل شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرنگاران/خوزستان طی مراسمی از سوی شهرداری اهواز از افتخارآفرینان خوزستانی در پارالمپیک توکیو، تجلیل شد.

از افتخارآفرینان خوزستانی در پارالمپیک توکیو تجلیل شد

مراسم تقدیر از ورزشکاران و مقام آوران خوزستانی در پارالمپیک 2020 توکیو، روز گذشته (یکشنبه) با همت شهرداری اهواز در پارک جزیزه برگزار گردید که در این مراسم از هاشمیه متقیان، صادق بیت سیاح، امان الله پاپی و فالح عیاشی، تقدیر شد. در بین این نفرات، متقیان به نشان طلای پرتاب همه رسید و پاپی و بیت سیاح مدال نقره پرتاب همه را به خود اختصاص دادند. بعلاوه عیاشی به همراه تیم ملی بسکتبال باویلچر از رسیدن به مدال بازماند.

به گزارش خبرنگاران، خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل بهزیستی، شهردار اهواز، رییس و اعضای شورای شهر اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، در این مراسم حضور داشتند.

بعلاوه محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک در این مراسم، گفت: در ورزش زبان ما نقطه زن است؛ در پارالمپیک توکیو، کشور ترکیه با 130 ورزشکار و 130 میلیون جمعیت به 2 مدال طلا رسید و چهل و یکم شد اما ایران با 60 ورزشکار مقام سیزدهم را به دست آورد و ببینید چه ارزشی دارد.

وی اضافه نمود: به لطف خدا ورزش ایران توانمندی اش بالاتر از این ها است و نمونه آن را در این روزها در کشتی دنیا و المپیک دیدید. امیدوارم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و پرچم ایران همواره برافراشته باشد و مردم شادی داشته باشیم.

رضا امینی شهردار اهواز هم در بخشی از صحبت های خود در این مراسم، ورزشکاران مدال آور خوزستانی در توکیو را جزو سرمایه های ملی دانست و اظهارکرد: باید با افزایش سرانه های تفریحی و ورزشی در سطح شهر، زمینه را برای استعدادیابی هرچه بیشتر در میان جوانان و قهرمانان فراهم می کنیم.

شهردار اهواز بعلاوه گفت: این قهرمانان نشان دادند که نقص عضو دلیلی بر محدودیت نیست و در صورت وجود فرصت، این ورزشکاران می توانند برای نام کشورشان افتخار آفرینی می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 788

به "از افتخارآفرینان خوزستانی در پارالمپیک توکیو تجلیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از افتخارآفرینان خوزستانی در پارالمپیک توکیو تجلیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید