از کد های مخفی گوشی تلفن همراه خود خبر دارید؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، با استفاده از کد *3370# می توان آنتن گوشی خود را تقویت کنید، بنابراین اگر جایی هستید که آنتن گوشی ضعیف است این کد به درد شما خواهد خورد.

از کد های مخفی گوشی تلفن همراه خود خبر دارید؟

تقریبا تمام اپراتور های تلفن همراه در دنیا کد های ویژه ای دارند که به واسطه به کارگیری این کد ها کاربران می توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر بعضی از قابلیت های آن بیفزایند. البه گفتنی است که این کد ها ممکن است بر روی هر گوشی تلفن همراه کار نکند و بسته به مدل گوشی متفاوت باشد.

با کد *21*021# شما می توانید گوشی ود را از دسترس خارج کنید تا هر کس با شما تماس گرفت پیام مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد روبرو گردد.

با یاری کد *#0228# از شرایط باتری گوشی خود آگاه می شوید.

با استفاده از کد *3370# می توان آنتن گوشی خود را تقویت کنید، بنابراین اگر جایی هستید که آنتن گوشی ضعیف است این کد به درد شما خواهد خورد.

اگر قصد خاموش کردن گوشی خود را دارد می تواید با کد *#*#7594#*#* این کار را انجام دهید.

کد *67# کدی است که می توان به یاری آن تماس ناشناس برقرار کرد.

کد #06#* سریال نامبر گوشی یا همان IMEI را نمایش می دهد. استفاده از این کد در هنگام خرید گوشی و تطابق آن با شماره سریال موجود روی جعبه گوشی و بدنه دستگاه می تواند به شما ثابت کند که گوشی شما اورجینال و آکبند است یا تعمیری و کارنموده است.

بسیاری از کاربران از این مطلب استقبال نموده و معتقدند که مفید بوده است. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که این کد ها را امتحان کردند و کار می نماید.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 378

به "از کد های مخفی گوشی تلفن همراه خود خبر دارید؟" امتیاز دهید

26 کاربر به "از کد های مخفی گوشی تلفن همراه خود خبر دارید؟" امتیاز داده اند | 3.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کد های مخفی گوشی تلفن همراه خود خبر دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید