امکان کامنت گذاشتن برای استوری به اینستاگرام اضافه شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، اینستاگرام به طور رسمی از قابلیت تازه کامنت گذاشتن برای استوری ها رونمایی کرد؛ اما با برای کاهش مزاحمت ها و ترول کردن افراد، یک سری امکانات حفاظتی هم برای آن در نظر گرفته است.

امکان کامنت گذاشتن برای استوری به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام به تازگی، برای یکی از محبوب ترین بخش های اپلیکیشن خود یعنی استوری، ویژگی نوی را معرفی نموده است. قابلیت نو به کاربران این امکان را می دهد تا برای استوری دوستان خود در اینستاگرام کامنت بگذارند. این ویژگی که قبلاً به صورت آزمایشی در دسترس بود، اکنون به طور رسمی رونمایی شده و با تغییرات خاصی هم همراه است.

پیش از این، کاربران می توانستند به استوری ها فقط به وسیله ایموجی واکنش نشان دهند یا پیغام خصوصی بفرستند، اما امکان کامنت به صورت عمومی وجود نداشت. اکنون با اضافه شدن قابلیت کامنت، کاربران می توانند نظرات خود را به صورت عمومی برای استوری دوستان و آشنایان خود بیان نمایند. اما این ویژگی با دو محدودیت کلیدی همراه است که به منظور حفظ فضای محبت آمیز و کاهش مزاحمت ها طراحی شده است.

محدودیت های کامنت گذاشتن برای استوری در اینستاگرام

اولین محدودیت این است که کامنت های استوری فقط برای کسانی که شما را دنبال می نمایند، قابل مشاهده است. دومین محدودیت نیز این است که تنها کسانی که شما آن ها را دنبال می کنید، می توانند روی استوری های اینستاگرام شما کامنت بگذارند. این دو ویژگی حریم خصوصی باعث می گردد تا کاربران با حجم کمتری از ترول ها و مزاحمت ها روبرو شوند.

علاوه بر این، کامنت ها مانند خود استوری ها پس از 24 ساعت از بین می روند. در صورتی هم که تمایل ندارید که کامنت ها در استوری های خاصی نمایش داده شوند، می توانید این گزینه را به صورت دستی غیرفعال کنید.

طبق تحلیل های صورت گرفته، به نظر می رسد ویژگی نو کامنت گذاری در استوری ها نه تنها باعث افزایش تعاملات کاربران در اینستاگرام می گردد، بلکه با اقدامات حفاظتی هوشمندانه اش، از جمله محدود کردن نمایش کامنت ها در پی نمایندگان و امکان کامنت گذاری تنها برای افرادی که شما را دنبال می کنید، فضای تعاملی مثبت این پلتفرم را حفظ می نماید و از انحراف آن به سوی مزاحمت ها و رفتارهای منفی جلوگیری می نماید. البته، بعضی کاربران ممکن است بخواهند به افراد بیشتری اجازه ارسال کامنت به استوری شان را بدهند. باید دید در آینده، اینستاگرام چه اقداماتی را در این راستا انجام می دهد.

نظر شما در رابطه با امکان کامنت گذاشتن برای استوری افراد در اینستاگرام چیست؟ آیا این تغییر را مثبت می بینید؟

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1403 بروزرسانی: 13 شهریور 1403 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1268

به "امکان کامنت گذاشتن برای استوری به اینستاگرام اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان کامنت گذاشتن برای استوری به اینستاگرام اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید