اورینت اکسپرس بزرگترین قایق بادبانی تفریحی دنیا را می سازد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، اورینت اکسپرس (Orient Express) یکی از برندهای مشهور در زمینه سرویس قطار مسافربری به شمار می رود که در سال 1883 میلادی تاسیس شد و از آن موقع نیز توانسته به یکی از شرکت های پیروز و لوکس در این زمینه تبدیل گردد. اخیرا نیز این کمپانی اعلام نموده بود که قرار است قطارهای تازه و دوباره طراحی شده ای را در سال 2025 میلادی به روی خط راه آهن بیاورد.

اورینت اکسپرس بزرگترین قایق بادبانی تفریحی دنیا را می سازد

با این حال، این تنها خبرهای مجذوب کننده و مهیج اورینت اکسپرس از آینده خودش نیست. این شرکت به تازگی اظهار داشته که قرار است قدم درون دریاها و اقیانوس ها بزرگ است و در پی آن است تا بزرگترین قایق تفریحی و لوکس دنیا را روانه آب های آزاد کند.

کمپانی مادر برند اورینت اکسپرس، آکور (Accor) نام دارد و به تازگی نیز از برنامه های خودش برای ساخت و به آب انداختن قایق تفریحی Orient Express Silenseas خبر داده است. این قایق تفریحی بزرگ و لوکس، 722 فوت معادل 220 متر طول دارد که به هنگام افتتاحش به بزرگترین قایق بادبانی تفریحی دنیا تبدیل خواهد شد.

این ابر قایق تفریحی در داخل خودش امکانات بسیار متعددی را خواهد داشت که شامل 54 سوئیب بزرگ و مجلل می گردد و می تواند حداکثر 120 مسافر را در خود جای بدهد. این قایق تفریحی در دریای مدیترانه و کارائیب سفر خواهد نمود و در بهار سال 2026 میلادی به آب انداخته می گردد.

در حالی برند اورینت اکسپرس خبر از ورودش به عرصه قایق های تفریحی را داده که رقیبش یعنی برند ریتز کارلتون (Ritz-Carlton) اخیرا پا در عرصه سفرهای دریایی گذاشته است. پس از یک سال تاخیر، پایان اولین قایق تفریحی و لوکس برند ریتز کارلتون در اکتبر سال 2022 میلادی روانه آب ها شد.

این در حالی است که کمپانی ویرجین گروپ (Virgin Group) در اواخر سال 2021 میلادی با راه اندازی Virgin Voyages پا در عرصه سفرهای دریایی و قایق های تفریحی گذاشته بود و برند هتل های معروف و لوکس فور سیزنز (The Four Seasons) و امان (Aman) نیز در ماه های اخیر خبر از ورودشان به این بازار داده بودند. به نظر می رسد که هر برند در زمینه هتل داری در پی توسعه فعالیت خودش در آب های آزاد است.

مدیر کمپانی آکور یعنی سباستین بازین در رابطه با توسعه فعالیتش با برند اورینت اکسپرس اظهار داشته:

ما با کشتی تفریحی اورینت اکسپرس سایلنسیز فصل جدیدی را در تاریخ خود آغاز می کنیم و تجربه و فزونی سفرهای لوکس خودمان را به زیباترین دریاهای دنیا می آوریم. این قایق بادبانی استثنایی که در تاریخ برند اورینت اکسپرس ریشه دارد، خدماتی بی نظیر و فضاهایی با طراحی های بسیار زیبا را ارائه می نماید که یادآور دوران طلایی سفرهای دریایی افسانه ای خواهد بود.

کشتی اورینت اکسپرس سایلنسیز شامل بسیاری از جزئیات لوکس و خارق العاده این برند خواهد بود که شامل آبگرم مجلل، بار صدف و مواردی از این دست است. معمار فرانسوی ماکسیم دآنجیک وظیفه ساخت این قایق را برعهده دارد، کسی که مسئول نظارت بر طراحی مجدد قطارهای اورینت اکسپرس است و اولین هتل این برند را در شهر روم ساخته، هتلی که در سال 2024 میلادی افتتاح می گردد.

کشتی بادبانی تفریحی اورینت اکسپرس سایلنسیز در سال 2026 میلادی افتتاح می گردد اما رزرو برای افتتاحیه آن از سال 2024 میلادی آغاز خواهد شد. این در حالی است که کمپانی آکور در پی ساخت دومین ابرقایق بادبانی این برند در سال 2027 میلادی است.

منبع: فوت و فن / tripsavvy
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1146

به "اورینت اکسپرس بزرگترین قایق بادبانی تفریحی دنیا را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورینت اکسپرس بزرگترین قایق بادبانی تفریحی دنیا را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید