اینچه درگاهی: قدردان حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رئیس فدراسیون ژیمناستیک از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.

اینچه درگاهی: قدردان حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه درگاهی درباره تمجید صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از پیشرفت ژیمناستیک ایران گفت: در کنار سختکوشی و برنامه ریزی هایی که در این 3 سال اخیر در فدراسیون ژیمناستیک اجرا شده، تعامل بسیار خوبی با کمیته ملی المپیک شکل گرفت و باید از حمایت های صالحی امیری از فدراسیون ژیمناستیک تقدیر و تشکر کنم.

وی اضافه نمود: در زمان هایی که ما برای موارد مختلف همچون اعزام ها با مشکل روبرو می شدیم، صالحی امیری در کنار ما بود و همیشه ممنون حمایت های او هستیم. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان هم در این چند وقت اخیر حمایت های خوبی از ما انجام داد و باید هم از وزارت ورزش و هم از کمیته ملی المپیک سپاسگزاری کنم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره عملکرد این فدراسیون در 3 سال گذشته گفت: مجموعه تلاش هایی که در فدراسیون ژیمناستیک و هیئت های استانی و شهرستان ها انجام گرفت، منجر به این شد که اتفاقات خوبی در ژیمناستیک ایران رقم بخورد. فدراسیون ژیمناستیک تنها محدود به دفتر این فدراسیون در تهران نیست، بلکه همه هیئت ها را شامل می شود. همه مسئولان فدراسیون، هیئت های استانی، ورزشکاران، مربیان و داوران و همه اهالی دلسوز و فرهیخته ژیمناستیک ایران دست به دست هم دادند تا ژیمناستیک ایران متحول شود و ما الان در جایگاهی بهتری نسبت به سال های قبل ایستاده ایم.

اینچه درگاهی در مورد اینکه تعداد ملی پوشان در شاخه های مختلف به مراتب از سال های گذشته بیشتر شده، گفت: ما اگر می خواستیم تنها روی یک یا دو ورزشکار سرمایه گذاری کنیم، باید به موفقیت های مقطعی قانع می شدیم، اما نه تنها این ورزشکاران را حفظ کردیم، بلکه ورزشکاران بسیار خوب دیگری به تیم های ملی اضافه شدند. در حال حاضر جوانانی داریم که مدال آوری می کنند و می توانند در میادین بزرگ خوش بدرخشند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک توضیح داد: علاوه بر تشکیل تیم جوانان، مدتی است که تیم منتخب نوجوانان هم تشکیل شده و هدف از تشکیل این تیم ها پشتوانه سازی برای سال های آینده است.

وی درباره برگزاری انتخابات تعدادی از هیئت های استانی توضیح داد: متاسفانه به خاطر کرونا انتخابات تعدادی از هیئت ها با تاخیر روبرو شد اما در این چند هفته اخیر انتخابات تعدادی از آنها برگزار شده و امیدوارم هستیم انتخابات چند هیئت باقیمانده هم طی هفته های آینده برگزار خواهد شد.

دکتر اینچه درگاهی درباره همگرایی که بین هیئت های استانی و فدراسیون ژیمناستیک وجود دارد، توضیح داد: اعتقاد دارم وسعت فدراسیون ژیمناستیک ایران به اندازه وسعت تمام ایران است و همه هیئت های استانی را شامل می شود. هیئت های استانی باوزان قدرتمند فدراسیون هستند و خوشبختانه این هیئت ها تا حدود بسیار زیادی در هماهنگی کامل با فدراسیون ژیمناستیک هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 73

به "اینچه درگاهی: قدردان حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینچه درگاهی: قدردان حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید