به جای مانده رنگ موی خود را نگه دارید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، اگر هنگام رنگ کردن موها مقداری از مواد رنگ مو باقی ماند، می توانید آن را نگهداری کنید اما باید نکاتی را در نگهداری این مواد رعایت کنید.

به جای مانده رنگ موی خود را نگه دارید

نگهداری از به جای مانده رنگ مو باعث صرفه جویی در خرج های شما می گردد. رنگ مو تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دارد. بسیاری از خانم ها برای رنگ کردن مو به آرایشگاه رفته اما بعضی دیگر ترجیح می دهند با خرید اکسیدان و رنگ مو خودشان در خانه موهای خود را رنگ نمایند. گاهی اوقات بعد از رنگ نمودن مو میزانی از آن باقی می ماند، یک سوال مهم که در این هنگام پیش می آید این است که آیا می توان به جای مانده رنگ مو را نگهداری کرد؟ همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا به این موضوع بپردازیم.

نگهداری از به جای مانده رنگ مو

اگر رنگ موی شما دائمی است و با پراکسید مخلوط نشده باشد، می توانید آن را نگهداری نمایید اما اگر رنگ موی شما نیمه دائمی و از نوع بسته بندی پاکتی است قابل نگهداری نیست. تعداد کمی از رنگ موهای نیمه دائمی درظرف نگهدارنده یا به اصطلاح کنتینر عرضه می شوند، این نوع رنگ موها را می توانید نگهداری کنید.

مدت زمان نگهداری از به جای مانده رنگ مو

رنگ مو هم تاریخ انقضا دارد، روی هر محصولی 2 تاریخ وجود دارد که یکی مدت زمان مجاز برای نگهداری در بازار یا همان تاریخ انقضا است که بعد از گذشتن آن تاریخ محصول باید معدوم گردد و دومی علامتی مانند قوطی در باز که کنار آن M6، M12، یا M18 درج شده است و نشان می دهد مصرف نماینده بعد از درگشایی می تواند محصول را در طول زمان به جامانده تا اتمام تاریخ انقضا به مدت 6، 12 یا 18 ماه مصرف کند.

چگونه رنگ موی به جامانده را نگهداری کنیم؟

اگر موهایتان کوتاه است و بعد از رنگ کردن میزان قابل توجهی از رنگ مو به جای مانده، رنگ مو را در یخچال نگهداری نمایید. اگر رنگ موی به جای مانده شما از نوع نیمه دائمی است و محصول مورد نظر از نوع ظرف دار است، درب آن را محکم ببندید و در یخچال قرار دهید زیرا رنگ های نیمه دائمی در اثر تماس با اکسیژن واکنش نشان داده و اثر خود را از دست می دهند.

اگر رنگ مویتان دائمی است و با پراکسید مخلوط نشده درب آن را محکم بسته و در یخچال بگذارید. اگر رنگ شما با پراکسید مخلوط شده باشد، باید آن را دور بیاندازید. هر بار قبل از استفاده از این رنگ موهای به جای مانده تاریخ انقضای محصول را چک کنید تا با مسئله ای روبرو نشوید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید چربی موهای خود را با روش های خانگی از بین ببرید را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1160

به "به جای مانده رنگ موی خود را نگه دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جای مانده رنگ موی خود را نگه دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید