معرفی هتل شایگان کیش

به گزارش کیوسک خبری آشنا، کیش به جزیره زیبایی ها معروف و به یکی از بهترین شهرها برای تفریح بدل شده است. برای اینکه بتوانید در این جزیره خوش بگذرانید نیاز به جایی برای ماندن نیز دارید. در این گزارش می خواهیم یکی از هتل های کیش را به شما معرفی کنیم. با رزرو هتل کیش از علی بابا این هتل را هم می توانید رزرو کرده و با اقامت در آن تجربه ای دل انگیز را رقم بزنید.

معرفی هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره یکی از بهترین، مجلل ترین و لوکس ترین هتل های کیش است. هتل شایگان کیش را در مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه جزیره کیش و نوار سیاحتی آن ساخته اند. هتل شایگان در سال 1382 افتتاح شد. این هتل سه طبقه همراه 130 اتاق، 354 تخت و سه آسانسور مخصوص مهمانان هتل دارد. معماری جالب این هتل باعث شده که همه اتاق ها چشم انداز نیلگون خلیج فارس را داشته باشند. اتاق های موجود در هتل سوئیت یک خوابه، دوتخته و سه تخته است که سوئیت های آن امکان پذیرایی از چهار نفر را دارد. رنگ های استفاده شده برای اتاق ها، علاوه بر آرامش بخش بودن، زیبایی و حسی از تجمل را هم به چشمان مسافران القا کنند. به دلیل وجود پنجره های بزرگ در فضاهای اقامتی هتل نور خوبی نیز در اتاق ها ردوبدل می گردد.

همچنین این هتل کلوپ بازی بچه ها نیز دارد که از این نظر برای اقامت خانوادگی نیز مناسب است. از امکانات دیگر این هتل می توان به رستوران دریایی شانی اشاره کرد که با گشت دریایی همراه موسیقی زنده لحظات بسیار نابی را برای مسافرانش رقم خواهد زد. ظرفیت این رستوران برای پذیرایی مسافران 250 نفر است. انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین المللی در این رستوران که در طبقه همکف هتل قرار گرفته است، سرو می گردد. اگر دلتان هوس فست فود کرد، حتما سری به فست فود شانی بزنید؛ این فست فود در همان طبقه همکف قرار گرفته است. فست فود شانی برای مسافران انواع پیتزا، ساندویچ و اسنک را ارائه می کند؛ اما این آخر ماجرا نیست!

اگر این ها هم باب میل شما نبود و هوس غذاهای محلی، آبگوشت، آش یا نان داغ و کباب کردید، می توانید سری به چایخانه سنتی صبا بزنید. این چایخانه هر روز از ساعت دو ظهر تا دو صبح آماده خدمت است و علاوه بر غذاهای سنتی همیشه نوشیدنی و قلیان نیز دارد. کافی شاپ شهنوش در لابی هتل و کافی شاپ آفتابگردان در طبقه چهارم هتل فعال هستند. انواع نوشیدنی، بستنی، کیک، قلیان و میوه تازه را می توانید در منوی کافه ببینید؛ اما زیباترین و شگفت انگیزترین کافه موجود در هتل شایگان کافه تراس دریا با نمای زیبای ساحل است. کافه تراس دریا در طبقه چهارم قرار گرفته است و از پرطرفدارترین امکانات هتل به شمار می رود. از کلوپ بازی که گفتیم، از کلوپ سلامت هم بگوییم. کلوپ سلامت مجهز به سونا، جکوزی و... است و تسهیلات فراوانی دارد. استخر این هتل رایگان است اما ورود به استخر برای بچه ها زیر پنج سال مجاز نیست. یکی از نقاط مثبت این هتل موقعیت ممتاز مکانی آن است. نزدیکی هتل به جذابیت های جزیره مانند اسکله تفریحی، پارک مرجان ها، مرکز خریدهای متعدد، هایپرمارکت ها و پارک دلفین ها باعث شده که از میان هتل های کیش یکی از انتخاب های مسافران هتل شایگان باشد.

این هتل یکی از انتخاب های زوج های جوان میان هتل های کیش محسوب می گردد؛ زیرا علاوه بر نزدیکی آن به اماکن تفریحی و تجاری و همچنین امکانات کم نظیر و باکیفیت این هتل به عکاس خانه نیز مجهز است. این عکاس خانه با ارائه لباس های زیبا و جذاب عکس های بسیار زیبایی از مسافران می گیرد. گفتنی است که عکاس خانه این هتل یک عکس رایگان نیز به مسافران خود هدیه می دهد. با رزرو هتل های کیش از علی بابا نه تنها در وقت خود که می توانید در هزینه خود نیز صرفه جویی و از امکانات بی حد هتل شایگان نیز استفاده کنید.

پارکینگ این هتل یکی دیگر از امکانات آن محسوب می گردد؛ اما متاسفانه محدود به ظرفیت 10 خودرو است. کنار این نقطه ضعف، استفاده رایگان از پارکینگ نقطه مثبت به حساب می آید. برای معلولان هم این هتل فکرهایی کرده است. رمپ ورودی حرکت ویلچر داخل اتاق، حرکت ویلچر داخل سرویس بهداشتی و حتی خود ویلچر، امکاناتی هستند که برای مسافران معلول درنظر گرفته شده است.

هتل شایگان کیش باتوجه به مشتری مداری و ارائه خدمات درجه یک افتخارات زیادی از معتبرترین نهادها به دست آورده است. این هتل سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل درزمینه خدمات هتل داری و پذیرایی پیروز شد لوح زرین و تندیس طلایی را از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا بگیرد. همچنین در آذرماه 1390 هتل شایگان افتخار این را داشت که تندیس زرین برند برتر از دومین جشنواره برند در گردشگری تهران را دریافت کند.

همچنین اگر دنبال مکانی مناسب برای برگزاری جلسه یا همایش در این جزیره زیبا هستید، با رزرو هتل کیش از علی بابا می توانید از سالن اجتماعات و همایش هتل شایگان با گنجایش 200 نفر استفاده کنید. خدمات دیگری که می توان در این هتل استفاده کرد عبارت هستند از: استقبال در هتل که به صورت رایگان انجام می گردد، بیلیارد، تنیس، اینترنت، فروشگاه، روم سرویس 24 ساعته، اجاره اتومبیل های لوکس، اجاره دوچرخه، آرایشگاه، تاکسی سرویس 24 ساعته و...

قوانین هتل شایگان کیش

اگر دو کودک زیر پنج سال داشته باشید، هزینه یک کودک دریافت می گردد.ساعت تخلیه اتاق ها 12:00 و ساعت تحویل اتاق 14:00 است.پذیرش خانوم مجرد بالای 18 سال همراه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر خواهد بود.امکان لغو رزرو اتاق های این هتل با توجه به زمان لغو رزرو، متفاوت بوده و تابع قوانین کنسلی هتل است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه کنسلی بعد از ثبت درخواست کنسلی تعیین شده و باقی مبلغ به حساب مسافر بازمی گردد.ترانسفر رایگان فرودگاه 24 ساعت پیش از ورود به هتل باید اعلام گردد؛ در غیراین صورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما قبول نمی کند. اطلاعات مربوط به پرواز شامل ساعت و شماره پرواز را به اطلاع مسئولان هتل برسانید تا در زمان مناسب برای استقبال از شما آماده باشند.

آدرس

کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی، هتل شایگان کیش

برای رزرو هتل شایگان و سایر هتل های کیش به وبسایت علی بابا به آدرس www.alibaba.ir مراجعه نمایید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 84

به "معرفی هتل شایگان کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل شایگان کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید