بدون قرار قبلی براساس داستان کوتاهی از مصطفی مستور ساخته شده است

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ بهروز شعیبی کارگردان فیلم بدون قرار قبلی ضمن اشاره به علاقه اش به ادبیات و کتاب مطرح نمود: همانطور که می دانید، بدون قرار قبلی اقتباس بوده است و چون صرفا یک کد از داستان کوتاه مصطفی مستور گرفتیم در تیتراژ عنوان اقتباس را به شکل دیگری ذکر کردیم.

بدون قرار قبلی براساس داستان کوتاهی از مصطفی مستور ساخته شده است

وی در ادامه اضافه کرد: صرفا در تیتراژ فیلم عنوان شد که براساس داستان کوتاهی از مصطفی مستور این فیلم ساخته شده است و یکی از اتفاقات زیبای این پروژه حضور مصطفی مستور در مراحل تولید فیلم در کنار ما بود.

شعیبی بیان نمود: در فیلم سه چهار خط مهندس مشایخ برای یاسمین می خواند که بخشی از داستان بندر انزلی کتاب بهترین شکل ممکن است. بهترین شکل ممکن یک مجموعه داستان کوتاه است، با روایت هایی تلخ و شیرین درباره زندگی و عشق که داستان های مناسبی برای اقتباس های سینمایی هستند.

وی در مورد فیلم سیانور از دیگر ساخته های این کارگردان بیان نمود: در مورد سیانور باید مسعود احمدیان نظر بدهد چون نویسنده اصلی و ابتدایی او بوده است و اساسا من در بازنویسی نقش داشته ام.

گفتنی است کتاب بهترین شکل ممکن مجموعه ای شامل 6 داستان با نام 6 شهر ایران؛ شیراز، تهران، بندر انزلی، مشهد، اهواز و اصفهان. مشایخ بخش هایی از داستان بندر انزلی را می خواند اما فیلم بدون قرار قبلی با نگاهی به این داستان نوشته نشده و رد پای اتفاقات بدون قرار قبلی را باید در داستان دیگری پیدا کرد؛ در داستان مشهد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1226

به "بدون قرار قبلی براساس داستان کوتاهی از مصطفی مستور ساخته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون قرار قبلی براساس داستان کوتاهی از مصطفی مستور ساخته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید