بلیزارد اولین بسته الحاقی World of Warcraft Classic را معرفی کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، برای هواداران بازی دنیای وارکرفت (World of Warcraft) که از تجربه رترو این بازی در قالب World of Warcraft Classic لذت می برند، بلیزارد به تازگی محتوای هیجان انگیزی معرفی نموده است. در جریان مراسم بلیزکان آنلاین، شرکت بلیزارد تجربه این بازی و حس و حال رترو آن را با معرفی نسخه کلاسیک اولین بسته الحاقی دنیای وارکرفت یعنی Burning Crusade، افزایش داده است.

بلیزارد اولین بسته الحاقی World of Warcraft Classic را معرفی کرد

بسته الحاقی The Burning Crusade در واقع اولین پچ عظیم بازی World of Warcraft بوده که در سال 2007 میلادی برای این بازی عرضه شد. این بسته الحاقی دو گروه جدید Blood Elf و Draenei را به بازی افزود؛ گروه هایی که نه تنها نزد کاربران محبوبیت داشتند بلکه یکی از آن ها نقش بسیار عظیمی در داستان و افسانه های بازی های وارکرفت 2 و وارکرفت 3 ایفا می کرد. با این معرفی، اکنون کاربران می توانند همانند سال 2007 اولین بسته الحاقی بازی را در World of Warcraft Classic تجربه نمایند.

بلیزارد در مراسم بلیزکان آنلاین (BlizzConline) گفت که بازی World of Warcraft Classic قرار است با این بسته الحاقی که در همان سبک و استایل رترو عرضه خواهد شد، به روزرسانی گردد. به گفته بلیزارد، World of Warcraft: Burning Crusade Classic در سال 2021 عرضه خواهد شد و به این ترتیب دوباره می توانید همچون سال 2007 به دنیای خاطره انگیز Outland، زادگاه تمامی ارک ها، قدم بگذارید و ماجراهای مختلفی را تجربه کنید.

این بسته الحاقی به شما این امکان را خواهد داد که در نقش فکشن های جدید Blood Elf یا Draenei بازی دنیای وارکرفت: کلاسیک را تجربه کنید. محتوای بسته الحاقی Burning Crusade به مرور و در فازهای مختلفی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که جامعه هواداران بازی می توانند خود را برای شروع دوباره رویدادهایی مانند Black Temple و Sunwell آماده نمایند. همچنین ویژگی ها و سیستم هایی مانند Arena PvP (مبارزه بازیکن در مقابل بازیکن) و jewelcrafting (جواهرسازی) را مجدداً برای بازی دنیای وارکرفت کلاسیک معرفی نموده است. بازیکنان می توانند نبردهای 2 در مقابل 2، 3 در مقابل 3 یا 5 در مقابل 5 را تجربه نمایند. همچنین شیوه یافتن بازیکنان برای چنین نبردهایی کاملا به روزرسانی شده و با فناوری های امروزی بلیزارد شما قادر خواهید بود تا در مدت کوتاهی وارد یک نبرد شوید.

انتخاب حضورداشتن یا نداشتن در بسته الحاقی Burning Crusade برای بازیکنان بازی World of Warcraft Classic محفوظ خواهد ماند. یعنی، بازیکنان می توانند شخصیت خود را در همان نسخه پایه بازی دنیای وارکرفت کلاسیک نگه دارند یا آن را به این بسته الحاقی انتقال دهند.

بازی World of Warcraft: The Burning Crusade Classic از سرویس های اشتراک بازی دنیای وارکرفت پشتیبانی خواهد نمود. این یعنی اگر شما نسخه اصلی یا نسخه کلاسیک را داشته باشید، محتوای این بسته الحاقی به صورت رایگان در دسترس شما قرار خواهد گرفت و احتیاج نیست هزینه دیگری انجام دهید.

بخشی از این معرفی در کنار به روزرسانی بسته الحاقی Shadowlands، قبل از برگزاری مراسم بلیزکان آنلاین لو رفته بود. بازی دنیای وارکرفت کلاسیک در سال 2019 معرفی گردید و برای بازیکنان این فرصت را مهیا کرد تا بازی وارکرفت را همان گونه که در سال 2004 عرضه شد بود و با همان ماجراهای خاطره انگیزش تجربه نمایند. با این حال، تنها تفاوت در این بود که کیفیت کلی کمی بهبود داده شده بود و اثر شکل امروزی تری پیدا نموده بود.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 461

به "بلیزارد اولین بسته الحاقی World of Warcraft Classic را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیزارد اولین بسته الحاقی World of Warcraft Classic را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید