تشریح فعالیت های دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بخش ارتباط با صنعت خبرنگاران

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: این دانشگاه در بخش ارتباط با صنعت توانسته با بسیاری از نهاد های خارج از دانشگاه قرارداد هایی منعقد کند و از این طریق به درآمدزایی هم برسد.

تشریح فعالیت های دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بخش ارتباط با صنعت خبرنگاران

وحید عباسی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: ارتباط با صنعت و تجاری سازی فناوری یکی از عرصه های مورد تاکید دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بخش پژوهش و فناوری است.

عباسی اضافه نمود: با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه سعی در تقویت بخش ارتباط با صنعت و تجاری سازی فناوری دارد، با بسیاری از نهاد های خارج از دانشگاه قرارداد هایی منعقد نموده و در این بخش هم به درآمدزایی رسیده است.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی کرمانشاه ابراز کرد: به عنوان نمونه، این دانشگاه با شرکت پالایش نفت کرمانشاه در زمینه مدلسازی سه بعدی ضربه قوچ در لوله های انتقال جهت یافتن نقاط آسیب پذیر، طراحی و ساخت دتکتور تشخیص تغییر کیفیت مواد نفتی و با شرکت پتروشیمی ماهان شیمی زاگرس به منظور انجام فعالیت های پژوهشی و مهندسی واحد سرویس های جانبی فرآیند فراوری پلی الفین ها در دو فاز، فرآیند تبدیل گاز طبیعی (متان) به پلیمر (پلی اتیلن سنگین و پلی پروبیلن) و... همکاری هایی داشته است.

وی اظهار کرد: آنچه مطرح شد فقط چند نمونه از فعالیت های دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بخش ارتباط با صنعت بود که به وسیله آن هم توانستیم به درآمدزایی برسیم و بنا داریم بیش از پیش به توسعه این همکاری ها در ارتباط با صنعت بپردازیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 510

به "تشریح فعالیت های دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بخش ارتباط با صنعت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح فعالیت های دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بخش ارتباط با صنعت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید