تعبیر خواب تخم مرغ - دیدن تخم مرغ در خواب چه معنایی دارد؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، با تعبیر خواب تخم مرغ، تعبیر خواب زرده تخم مرغ، تعبیر خواب تخم مرغ پخته، تعبیر خواب تخم مرغ از امام صادق و تعبیر خواب تخم مرغ شکسته همراه ما باشید

تعبیر خواب تخم مرغ - دیدن تخم مرغ در خواب چه معنایی دارد؟

سرویس سرگرمی - به گفته فروید، شخصیت انسان کوه یخی است که قسمت خودآگاه، تنها نوک آن به حساب می آید و بقیه اش ناخودآگاه است. قسمت عمده ای از ناخودآگاه، در خواب هوشیار می گردد که معمولا روانشناسان برای حل مسائل روحی به آنالیز خواب ها می پردازند. مجموعه تعبیر خواب مجله خبرنگاران با آنالیز روانشناسی و نظریات اسلامی در رابطه با انواع خواب ها به این موضوع پرداخته است.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تخم مرغ در رویا نشان دهنده نیرویی بالقوه است، بخش هایی از نفس که هنوز به دلیل عمل یا خصوصیات آگاهانه درک و باور نشده اند، احساس از شگفت در باب حیات و یا این رویا می تواند نمادی از میل به عزلت گزینی یا گوشه نشینی باشد.

(کتاب فرهنگ تفسیر رویا)

زنی نزد محمد بن سیرین آمد و گفت:در خواب دیدم مثل این که تخم مرغ زیر چوب می گذارم و جوجه بیرون می آید. ابن سیرین گفت: وای بر تو، از خدا بترس و از عملت استغفار کن. تو زنی هستی که زنان و مردان زناکار را برای گناه و بی عفتی به هم می رسانی.

تعبیر خواب تخم مرغ

حضرت دانیال گوید: تخم مرغ در خواب کنیزک است.

آنلی بیتون می گوید:

  • دیدن تخم مرغ در لانه مرغ ها در خواب، نشانه آن است که ثروتی قابل ملاحظه به دست می آورید. تعبیر این خواب برای افراد متأهل وجود شادمانی میان افراد خانواده است.
  • دیدن یک جعبه تخم مرغ در خواب، علامت انجام معاملات سودمند است.
  • خوردن تخم مرغ در خواب، علامت آن است که آشفتگی های غیر عادی در خانه شما را تهدید می نماید.

لوک اویتنهاو می گوید: دیدن تخم مرغ: دعوا

معبرین غربی گویند: تعبیر خواب تخم مرغ نشان می دهد که نسبت به جهان پیرامون خود آگاهی دارید. یک راه کاملا عمیق برای نحوه نگاه کردن به چیزها در شما وجود دارد و این شما را از باقی مردم جدا می نماید. درک شما از جهان پیرامون یاری می نماید بهتر و آسان تر با مسائل زندگی کنار بیایید.

تعبیر خواب تخم مرغ از امام صادق

امام صادق به طور کلی دیدن تخم پرندگان آبی را به توضیح زیر می دانند:

  • رسیدن به خواسته
  • ازدواج با زن
  • کنیز
  • به جهان آوردن فرزند

تعبیر خواب تخم مرغ پخته

لوک اویتنهاو می گوید: پختن تخم مرغ: بدگویی

آنلی بیتون می گوید: اگر خواب ببینید بر میز صبحانه شیر و چند تخم مرغ و ظرفی پر از میوه است، دلالت بر تغییرات سریع ولی مطلوب دارد.

مطیعی تهرانی: هر تخم مرغ که نیمرو شده باشد فرصتی است نیکو که در اختیار شما قرار می گیرد

لیلا برایت: دیدن تخم مرغ پخته در خواب، نشانه آن است که روزهای خوبی پیش رو دارید.

تعبیر خواب نیمرو بر اساس دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعبیر خواب تخم مرغ گندیده

لوک اویتنهاو می گوید: تخم مرغ گندیده: موانع

آنلی بیتون می گوید: دیدن تخم مرغ گندیده در خواب، علامت از دست دادن ثروت و منزلت است.

تعبیر خواب تخم مرغ شکسته

معبرین غربی می گویند: این خواب حاکی از آن است که در ارتباط برقرار کردن با سایر افراد مشکل دارید. این ممکن است به خاطر شیوه رفتار شما باشد یا به خاطر چیزهایی که بدون فکر کردن به اطرافیان خود می گویید. این مسائل به عدم توانایی شما برای فهماندن منظورتان به دیگران مربوط می شوند.

آنلی بیتون می گوید: دیدن تخم مرغ هایی که تازه شکسته اند در خواب، نشانه آن است که بخت و اقبال مساعد آرزوهای شما را برآورده می سازد و همت عالی و انصاف شما را نزد دیگران محبوب می نماید.

تعبیر خواب شکستن تخم مرغ

معبرین غربی می گویند: شکستن تخم مرغ در خواب می تواند معنای عجیبی داشته باشد. این خواب نشان می دهد که حادثه ای فاجعه آمیز ممکن است به طور کلی جهانی شما را دگرگون کند. زندگی تان قطعا زیر و رو خواهد شد و این حتما نباید نشانه بدی باشد. این موضوع بستگی به این دارد که در حال حاضر سبک زندگی تان چگونه است و آیا از جایگاهی که در آن هستید رضایت دارید یا نه.

لوک اویتنهاو می گوید: شکستن یا له کردن آن: ناراحتی، نارضایتی

تعبیر خواب زرده تخم مرغ

لوک اویتنهاو می گوید: زرده تخم مرغ: هدیه

معبرین غربی می گویند:

  • این خواب تعبیر بدی دارد. دوره ای که پیش رو دارید بسیار چالشی و سخت خواهد بود در نتیجه ضروری است که آمادگی آن را داشته باشید. هر اتفاقی که افتاد، خونسردی خود را حفظ کنید و به هیچ وجه تصمیمات نامعقول و غیر منطقی نگیرید.
  • حتی با آنکه ممکن است در لحظه این تصمیمات خوب و درست به نظر برسند اما قطعا بعدها تاثیری منفی و بد بر زندگی شما خواهند گذاشت

تعبیر خواب تخم مرغ به روایت لیلا برایت

لیلا برایت می گوید: خریدن تخم مرغ در خواب، نشانه سود اقتصادی است. اگر در خواب ببینید که مرغی بر روی تخم های خود خوابیده، بیانگر شنیدن اخبار خوب است دیدن تخم مرغ رنگ شده در خواب، بیانگر بروز سختی ها و مسائل است. اگر در خواب کسی به شما تخم مرغ رنگ شده داد، یعنی به کسی علاقه مند می شوید.

منبع: setare.com
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 234

به "تعبیر خواب تخم مرغ - دیدن تخم مرغ در خواب چه معنایی دارد؟" امتیاز دهید

10 کاربر به "تعبیر خواب تخم مرغ - دیدن تخم مرغ در خواب چه معنایی دارد؟" امتیاز داده اند | 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب تخم مرغ - دیدن تخم مرغ در خواب چه معنایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید