ثبت نام مسابقه ملی مهارت برای رویداد جهانی شانگهای شروع شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، نوزدهمین دوره مسابقات جهانی مهارت (World Skills) سال 2021 در شانگهای چین برگزار می گردد.

ثبت نام مسابقه ملی مهارت برای رویداد جهانی شانگهای شروع شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مسابقات انتخابی برای راهیابی افراد در این رویداد جهانی، توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می گردد.

همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران با سازمان فنی و حرفه ای کشور جهت برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات جهانی مهارت (World Skills) 2021 شانگهای چین، پیرو تفاهم نامه ای صورت می گیرد که پیش از این میان دو طرف منعقد شده بود.

هدف از برگزاری مسابقات جهانی مهارت، تبادل تجربیات نظام های آموزش فنی وحرفه ای به وسیله مسابقات، ارتقای مهارت جوانان و نیروی کار، اشاعه اطلاعات در زمینه استانداردهای ملی مهارت، تشویق جوانان برای آموزش های متناسب با شغل، ایجاد تسهیلات در ارتباطات و ترغیب در امر تبادل اطلاعات و تجارب میان جوانان متخصص در سراسر جهان است.

در این مسابقات که سال جاری با شعار مهارت قدرت است به میزبانی کشور چین برگزار می گردد، نمایندگان کشور ایران در 6 رشته با سایر کشورها به رقابت می پردازند. این رویداد در حالی برگزار خواهد شد که سال جاری دو رشته امنیت سایبری و رایانش ابری نیز به سایر رشته های موجود در این مسابقه افزوده شده اند.

مسابقات یاد شده ابتدا در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می گردد و در مرحله ملی از استان ها در هر رشته یک نفر در صورت کسب حد نصاب می تواند وارد مرحله نهایی گردد.

مهلت ثبت نام مسابقات ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی (World Skills) 2021 تا بیستم شهریورماه 1399 است.

جزئیات نحوه ثبت نام در سایت سازمان فناوری اطلاعات ایران آمده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 127

به "ثبت نام مسابقه ملی مهارت برای رویداد جهانی شانگهای شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مسابقه ملی مهارت برای رویداد جهانی شانگهای شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید