حسینی: بازیکنان مان کرونا بگیرند برای فینال آسیا به مشکل می خوریم

به گزارش کیوسک خبری آشنا، کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: دست و پای پرسپولیس را برای دیدار فینال لیگ قهرمانان بستند و ما را ضعیف کردند.

حسینی: بازیکنان مان کرونا بگیرند برای فینال آسیا به مشکل می خوریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید جلال حسینی درباره فزونی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی سنگینی در هفته دوم پشت سر گذاشتیم و پس از دیدار سختی که در هفته اول با سایپا داشتیم مقابل صنعت نفت خیلی خوب بازی کردیم. هرچند بلندی چمن ورزشگاه آزادی هر دو تیم را خسته کرد اما خدا را شکر سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی درباره مسابقه بعدی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان شرح داد: آن بازی هم سخت است و امیدوارم بچه ها با حفظ آمادگی برای دیدار با نفت هم تمرکز داشته باشند. پس از بازی سنگینی که با صنعت نفت انجام دادیم امیدوارم دیدار با تیم مسجد سلیمان را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره ارزیابی اش از تیم های شرق آسیا در لیگ قهرمانان شرح داد: تا به امروز بازی های این تیم ها را ندیده ایم اما مطمئنا کادرفنی آن دیدارها را آنالیز کرده و به ما نشان می دهند. البته دست و پای ما را بستند. در این شرایط سخت که وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را در اختیار نداریم جای اینکه بتوانیم با تیم قدرتمندی به دیدار فینال برویم، ما را ضعیف کردند.

حسینی شرح داد: امیدوارم بچه ها به ویژه نفرات جایگزین تا زمان برگزاری بازی فینال بتوانند شرایط خوبی داشته باشند و تمرکز کنند. تا وقتی لیگ برتر انجام می شود، تمرکز ما روی این مسابقات است و در فینال هم برخی نفرات را نداریم و بازیکنان نمی توانند تمرکز کنند. این کارمان را سخت می کند. امیدوارم روز به روز همه پیشرفت کنند تا بتوانیم آمادگی بیشتری داشته باشیم.

وی درباره احتمال کسب کاپ قهرمانی این مسابقات گفت: اکنون بحث کاپ و قهرمانی نیست زیرا بازی های سختی پیش رو داریم و تا آن زمان نمی دانیم چه اتفاقی رخ می دهد. شرایط کرونا هم وجود دارد و خیلی باید مراقبت کنیم. متاسفانه از لحاظ اجرای پروتکل ها مشکل داریم. سازمان لیگ می گوید بازی ها برگزار شود اما تیم ما را ضعیف کردند.

کاپیتان تیم پرسپولیس شرح داد: ما هم با این پروتکل های سازمان لیگ بازی می کنیم اما کشور قطر نفرات کرونایی را راه نمی دهد. اگر در این شرایط که سه نفر از بهترین بازیکنان خود را برای فینال در اختیار نداریم، برخی نفرات مان هم کرونا بگیرند به مشکل بزرگی می خوریم و امیدوارم شرایط پرسپولیس را درک کنند تا بتوانیم کار بزرگی انجام بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 279

به "حسینی: بازیکنان مان کرونا بگیرند برای فینال آسیا به مشکل می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: بازیکنان مان کرونا بگیرند برای فینال آسیا به مشکل می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید