هافبک سرشناس پرسپولیس کی برمی شود؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که مدت ها مصدوم بود، چند روز قبل از ناحیه فتق تحت عمل جراحی نهاده شد و این روز ها دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد. قبل از سیامک، شجاع خلیل زاده هم از همین ناحیه دچار مشکل شد و در قطر جراحی کرد. تعریف و تمجید های شجاع از امکانات قطر و رضایت او از عمل جراحی که داشت، باعث شد تا نعمتی هم راهی قطر گردد و در دوحه عمل جراحی خود را انجام دهد.

هافبک سرشناس پرسپولیس کی برمی شود؟

سیامک بعد از جراحی و چند روز استراحت 2، 3 روزی است که تمرینات سبک خود را شروع نموده و مشغول ریکاوری برای بازگشت به میادین است. نعمتی بعد از عمل جراحی تا 20 روز نمی تواند تمرینات سنگینی را انجام دهد، ولی بعد از آن می تواند که در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

آنطور که شنیدیم سیامک به علت اینکه از امکانات و رسیدگی قطری ها فوق العاده راضی است، فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارد. او می خواهد همچنان در قطر بماند و بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و رسیدن به یک آمادگی نسبی، به ایران بازگردد و تمریناتش را با پرسپولیس از سر بگیرد. نعمتی به طور حتم به دو بازی بعدی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و استقلال نخواهد رسید و حضورش در اولین ملاقات پرسپولیس در سال تازه که 14 فروردین برگزار خواهد شد هم تعیین نیست.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 983

به "هافبک سرشناس پرسپولیس کی برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک سرشناس پرسپولیس کی برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید