حضور تیم ملی بوکس ایران در رقابت های جهانی 1400

به گزارش کیوسک خبری آشنا، حمیدرضا قبائی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، در حاشیه بازدید از امکانات، تجهیزات و محل برگزاری مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور، که از اوایل اسفندماه امسال در اراک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تیم بوکس جمهوری اسلامی ایران با آمادگی و اقتدار در رقابت های جهانی لهستان که در اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت. رقابت های جهانی مهمترین مسابقه ای است که تمام کشورهای جهان در رشته بوکس منتظرش هستند.

حضور تیم ملی بوکس ایران در رقابت های جهانی 1400

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

وی اضافه کرد: پیکارهای گزینشی المپیک هم در خرداد ماه سال 1400 در فرانسه برگزار خواهد شد و ملی پوشان ایران نیز در این مسابقات حضور خواهند یافت.

دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور برترین های بوکس و ملی پوشان در قالب حدود هشت تیم در اراک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در حقیقت حکم پیکارهای انتخابی برای تیم ملی را دارد تا مربیان و کادر فنی فدراسیون بتوانند بهترین ترکیب را برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک که در خرداد ماه سال آینده در کشور فرانسه برگزار خواهد شد، انتخاب نمایند. بنابراین لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار است.

قبائی زاده اعلام کرد: استان مرکزی می تواند از امتیاز میزبانی برخوردار گردد و دو تیم را در این مسابقات داشته باشد، مشروط به اینکه از ورزشکاران سطح بالایی استفاده کند.

دبیر فدراسیون بوکس اعلام کرد: آخرین دوره لیگ برتر بوکس در سال 88 برگزار گردید و از آن تاریخ به بعد لیگ متوقف شد و بعد از 11 سال توقف، دوره جدید به میزبانی اراک کلید خواهد خورد.

وی در خصوص حضور علاقمندان در سالن مسابقات با توجه به بیماری کرونا اعلام کرد: مجوزی که از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش دریافت کردیم بر این مبناست که مسابقات باید بدون تماشاگر و با رعایت تمام شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

وی ادامه داد: مسئولان استان مرکزی علاقمند هستند و کوشش می نمایند که اگر امکان داشته باشد تعداد معدودی تماشاگر در این رقابت ها حضور پیدا نمایند. این هم منوط به این است که بتوانیم رایزنی کنیم و مجوز لازم را از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش دریافت کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: هیأت ها ورزش بوکس در استان های کشور بازوی توانمند فدراسیون هستند و اگر همکاری و همراهی آنان نباشد نمی توانیم پیروز عمل کنیم و پیشکسوتان این رشته نیز می توانند با همدلی ما را کمک دهند تا بتوانیم از تجربه هایشان در پیشبرد ورزش بوکس بهره مند شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 388

به "حضور تیم ملی بوکس ایران در رقابت های جهانی 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم ملی بوکس ایران در رقابت های جهانی 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید