خودروی Lincoln Zephyr در مرحله فراوری

به گزارش کیوسک خبری آشنا، نسخه تولیدی خودروی Lincoln Zephyr شرکت لینکلن در چین ظاهر شد.

خودروی Lincoln Zephyr در مرحله فراوری

به گزارش خبرنگاران، به نقل از موتور وان؛ شرکت لینکلن زمانی که در آوریل سال جاری کانسپت Zephyr را معرفی کرد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. این خودرو یک سدان باشکوه است که عرضه آن برای جمهوری خلق چین برنامه ریزی شده و در برنامه های این نشان تجاری، خبری از فراوری برای آمریکای شمالی نیست.

اکنون به نظر می رسد نسخه فراوریی این خودرو آماده عرضه است، زیرا تصاویر تازه لو رفته طراحی نهایی آن را نشان می دهد. به تازگی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین عکس هایی از Zephyr را منتشر نموده است و باید اعتراف کرد که این خودرو بسیار خوب به نظر می رسد. این خودرو تقریباً با کانسپت Zephyr یکسان است و فقط تغییرات ظاهری جزئی دارد.

خودروی Zephyr تقریبا 4982 میلی متر (196.1 اینچ) طول دارد که 47 میلی متر (1.85 اینچ) کمتر از Mondeo تازه چینی است. با این حال، فاصله بین دو محور کوتاه تر است و موتوری مشابه با سدان چینی دارد.

هنوز هیچ عکسی که نمای داخلی را نشان دهد وجود ندارد، اگرچه انتظار می رود که یک صفحه نمایش بزرگ در داخل این خودرو وجود داشته باشد. در کانسپت اولیه، طراحی کابین بسیار مینیمالیستی با حداقل تعداد دکمه های فیزیکی بود.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 837

به "خودروی Lincoln Zephyr در مرحله فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی Lincoln Zephyr در مرحله فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید