درخواست تراکتور از سازمان لیگ: ببخشید! خبرنگاران

به گزارش کیوسک خبری آشنا، باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کرد محرومیت سعید واسعی زودتر از موعد به اتمام برسد.

درخواست تراکتور از سازمان لیگ: ببخشید! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال روز 17 آذر سعید واسعی را به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد خود با باشگاه پیکان چهار ماه محروم کرد.

محرومیت واسعی حدود پنج روز دیگر به اتمام می رسد و به همین دلیل تراکتور با صدور نامه ای به فدراسیون و سازمان لیگ درخواست نموده با توجه به اینکه این تیم باید به عنوان نماینده ایران از 25 فروردین در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا به زمین برود، محرومیت زودتر از این موعد به اتمام برسد.

تراکتور در این نامه درخواست نموده باقی مانده از محرومیت واسعی قبل از ملاقات با مس رفسنجان که قرار است 14 فروردین برگزار گردد مورد بخشش قرار بگیرد تا تراکتوری ها بتوانند قبل از سفر به امارات برای حضور در لیگ قهرمانان در یک بازی رسمی از این هافبک استفاده نمایند.

هرچند تا به امروز سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این درخواست تراکتور واکنشی نشان نداده اند اما با توجه به اینکه بازی تراکتور با فولاد در هفته بیستم لیگ برتر به دلیل حضور شاگردان جواد نکونام در پلی آف لیگ قهرمانان به تعویق افتاده است، تبریزی ها امیدوارند تا روز شنبه باقی مانده محرومیت واسعی مورد بخشش قرار بگیرد تا در آخرین بازی خود قبل از سفر به امارات از وی بهره ببرند و این بازیکن با تیمش هماهنگی بیشتری به دست آورد.

تراکتور 14 فروردین در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 503

به "درخواست تراکتور از سازمان لیگ: ببخشید! خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "درخواست تراکتور از سازمان لیگ: ببخشید! خبرنگاران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست تراکتور از سازمان لیگ: ببخشید! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید