ششمین و هفتمین قطار باری ترکیه در راه چین

به گزارش کیوسک خبری آشنا، دو قطار باری صادراتی از ترکیه به چین، با 41 واگن از استان کوجا ائلی روز سه شنبه به حرکت خواهند افتاد.

ششمین و هفتمین قطار باری ترکیه در راه چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، طبق اعلام وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، ششمین و هفتمین قطار باری ترکیه به چین با 41 واگن از استان کوجا ائلی به چین حرکت خواهند کرد.

این قطارها برای رسیدن به شهر شی آن چین با سفر 1876 در ترکیه، 220 در گرجستان، 430 در آذربایجان، 420 در دریای خزر، 3 هزار 200 در قزاقستان و 2 هزار و 100 کیلومتر در چین، در مجموع 8 هزار و 693 کیلومتر راه در حدود 2 هفته خواهند پیمود.

افزایش تنوع بار صادراتی به وسیله به چین

در صادرات ریلی ترکیه به چین که از راستا باکو-تفلیس-قارص موسوم به جاده ابریشم آهنین انجام می گردد، تنوع بار نیز در حال افزایش است. پیش از این کالاهایی مانند یخچال، سردکننده و بور(از شبه فلزها) صادر شده بود که اکنون تخته های ام دی اف نیز به آن افزوده شد.

اولین قطار صادراتی ترکیه به چین در 4 دسامبر سال 2020 از استانبول حرکت نموده و در 19 دسامبر سال 2020 از 2 قاره، 2 دریا و 5 کشور عبور و به شهر شی آن رسیده بود.

این راستا بین المللی پس از ترکیه، به ترتیب پس از عبور از گرجستان-آذربایجان-گذرگاه دریای خزر-قزاقستان در شهر شی آن چین به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 603

به "ششمین و هفتمین قطار باری ترکیه در راه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین و هفتمین قطار باری ترکیه در راه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید