عدد عجیب خسارت کشور از 11 روز محدودیت در اینترنت بر اساس آمار نت بلاکس!

به گزارش کیوسک خبری آشنا، تجارت نیوز در خبری زیان محدودیت های ایجاد شده یازده روز گذشته در پهنای باند بین الملل اینترنت را عدد 11 هزار میلیارد تومان اعلام نموده است . محدودیت هایی که البته از روز نخست اعلام شد موقتی هستند و روز گذشته عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره شان گفته است با حل بحران ها برچیده می شوند و اینترنت پر سرعت برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

عدد عجیب خسارت کشور از 11 روز محدودیت در اینترنت بر اساس آمار نت بلاکس!

شهریور ماه بود که اینترنت در ایران دچار محدودیت شد. نت بلاکس اعلام نموده که قطعی اینترنت در ایران ساعتی یک و نیم میلیون دلار معادل 45 میلیارد تومان زیان مالی به کشور وارد می نماید. یعنی حدودا روزی هزار میلیارد تومان و در مجموع این 11 روز، رقمی معادل 11 هزار میلیارد تومان.

این شرایط، علاوه بر زیان مالی مستقیم، می تواند اشتغال بسیاری از افراد را هم تحت تاثیر قرار دهد. بر اساس بعضی از گزارش ها یک میلیون شغل تنها در اینستاگرام ایجاد شده است.

دبیر اتحادیه کسب وکارهای فضای مجازی اما آمار عجیبی را اعلام نموده بود. او گفته بود معیشت 10 میلیون نفر اکنون وابسته به فضای مجازی است. اما حالا قطع اینترنت اشتغال و معیشت این گروه را نشانه گرفته است و این گروه حتی نمی دانند اینترنت، دوباره وصل و فیلترینگ رفع می گردد یا نه.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | راز عجیب شگفت انگیز جنازه این دو خون آشام !

تصاویر| رابطه ترسناک این ویژگی مردان اول کاخ سفید و جنگ !

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مهر 1401 بروزرسانی: 11 مهر 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1092

به "عدد عجیب خسارت کشور از 11 روز محدودیت در اینترنت بر اساس آمار نت بلاکس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدد عجیب خسارت کشور از 11 روز محدودیت در اینترنت بر اساس آمار نت بلاکس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید